Jeg ved der er mange der gør det, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Nenus

smsh skriver:

altså mit underliv murrede som sindsygt i laaang tid. Det føltes lidt som en blanding af virkeligt at have kraftig mens og samtidig som om at der var noget der skubbede og gjorde plads derinde. Jeg var vildt bange og nervøs, men efter at have spurgt en af eksperterne herinde om det var normalt, blev jeg faktisk ret rolig. Hun sagde også jeg skulle lade være med at fokusere så meget på det. Selvom det self var svært, så hjalp det lidt.

Har du ikke en der kan muntre dig lidt op? Din kæreste kan måske hente slik og sætte en god film på?

Tak for svaret - det begynder at hjælpe på det, når der nu er flere der har fortalt mig at de har oplevet det samme, men er kommet godt igennem det, så begynder at få et større håb om, at det nok også skal gå for mig 

Tænker også lidt om ikke manden og jeg skulle smide os ind med lidt godt, og håbe på at mine tanker også kan flytte sig et andet sted hen, bare lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Sahara82

Nenus skriver:

Tak for svaret - det begynder at hjælpe på det, når der nu er flere der har fortalt mig at de har oplevet det samme, men er kommet godt igennem det, så begynder at få et større håb om, at det nok også skal gå for mig 

Tænker også lidt om ikke manden og jeg skulle smide os ind med lidt godt, og håbe på at mine tanker også kan flytte sig et andet sted hen, bare lidt

Ork mit endte ihvertfald med jordens lækreste lille guttermand som er 7 uger og ligger ved siden af og snorker lige nu.

Så op med optimismen, og rigtig god weekend

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Akmese skriver:

Ville ikke gå igen uden en krammer har aldrig selv haft blødt i graviditeten, men som du selv siger er der jo nogen som gør... og krydser finger for at alt er som det skal være !  er det meget du bløder og er det friskt eller gammelt ?? og har du ondt ??

Mange tak 

- Det er mørkerødt, som det blod der bliver "tappet" når man får blodprøver, men det er også lidt klistret og klumpet i det - så ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det 

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Frk-S skriver:

Kan virkelig godt forstå dig, men syntes du skal sætte dig ned og nyde din lille baby inde i maven, som har det rigtig godt. Der er intet at frygte, ved det er hårdt, men mon ikke det er ovre imorgen måske.

Dejlig positiv indstilling - gid jeg lige kunne hugge den

Jeg håber - håber - håber på at det hele er fint nok igen i morgen!

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

smsh skriver:

Ork mit endte ihvertfald med jordens lækreste lille guttermand som er 7 uger og ligger ved siden af og snorker lige nu.

Så op med optimismen, og rigtig god weekend

Orh, hvor fantastisk - tillykke med ham! :')

Mange tak, og i lige måde!

Anmeld

3. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Mange tak 

- Det er mørkerødt, som det blod der bliver "tappet" når man får blodprøver, men det er også lidt klistret og klumpet i det - så ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det 

Nej altså jeg tænker at det vel sagtens kan være noget gammelt, tænker mere at så længe du ikke har smerter eller der kommer klumper så er det positivt .. ! og ihhh hvor er der længe til mandag hvor din egen læge har åben !!!

Anmeld

3. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Mange tak 

Nej altså jeg tænker at det vel sagtens kan være noget gammelt, tænker mere at så længe du ikke har smerter eller der kommer klumper så er det positivt .. ! og ihhh hvor er der længe til mandag hvor din egen læge har åben !!!

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Akmese skriver:

Jaa, håber det bare er noget skidt jeg skal af med..

- Ønsker bare at de kunne tage mig ind til en tryghedsscanning, sådan at jeg kunne se hvad der foregår derinde  Men ak, må vel vente som så mange andre kvinder også gør..

Anmeld

3. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Jaa, håber det bare er noget skidt jeg skal af med..

- Ønsker bare at de kunne tage mig ind til en tryghedsscanning, sådan at jeg kunne se hvad der foregår derinde  Men ak, må vel vente som så mange andre kvinder også gør..

Ja det kan jeg godt forstå, men nej det er bare en grusom ventetid, der er slet ikke noget man kan sige at berolige dig i sådan en situation... :/ ! selvom jeg ville ønske der var !! håber på det bedste, og at det går i sig selv igen, og at egen læge kan tilse dig mandag !  du har vel en NF scanning lige om lidt ?? eller har du været til den ??

Anmeld

3. maj 2013

Benjamins'mor

Ved det ikke hjælper, da man bare er så frygtelig bange!

Men da jeg var 10+6 begyndte jeg at pletbløde, derefter styrtblødte jeg samme dag, Lægevagten sagde jeg skulle ringe igen hvis det blev værre.
Næste morgen ringede jeg ud til egen læge og hun skaffede mig en akut tid til scanning, baby havde det heldigvis fint.
Blødte de efterfølgende uger, og det viste sig jeg havde en masse blod liggende under min livmoder i en slags "samling".

for at alt er som det skal være, og du bare er "uheld" ligesom mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.