Jeg ved der er mange der gør det, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. maj 2013

Nenus

Jeg bløder altså! Jeg er så nervøs over det, selvom jeg har talt med vagtlægen. Han sagde jo bare at hvis det tager til, skal jeg ringe igen... Men øv, hvor er det hårdt at sidde her, og ingenting kan gøre! Er 11+5, så tænker bare, at jeg jo egentlig snart er ovre den værste periode så hvorfor skal jeg liiige bløde nu, hvis ikke det er noget? Århha jeg hader det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Sahara82

Nenus skriver:

Jeg bløder altså! Jeg er så nervøs over det, selvom jeg har talt med vagtlægen. Han sagde jo bare at hvis det tager til, skal jeg ringe igen... Men øv, hvor er det hårdt at sidde her, og ingenting kan gøre! Er 11+5, så tænker bare, at jeg jo egentlig snart er ovre den værste periode så hvorfor skal jeg liiige bløde nu, hvis ikke det er noget? Århha jeg hader det her

Hvis er taget til, så synes jeg du skal ringe. Det er ikke sikkert han fysisk kan gøre så meget ved det, men måske kan han berolige dig! Håber og krydser fingre for at det går i sig selv igen 

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

smsh skriver:

Hvis er taget til, så synes jeg du skal ringe. Det er ikke sikkert han fysisk kan gøre så meget ved det, men måske kan han berolige dig! Håber og krydser fingre for at det går i sig selv igen 

Det er ikke taget til  Heldigvis..

Men, det murre bare sådan Tak for  og håbet 

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Nenus skriver:

Hmm, håber mit indlæg beroligere lidt... Jeg havde alm mens indtil jeg var 4 måneder ca, og jeg var bange hele tiden for at miste osv, men du skal huske på du "KUN" er 11 uger ca, så der kan sagtens stadig være lidt blod som lige skal renses ud.... Er sikker på der intet er galt med dig, men forstår din frustration...

Anmeld

3. maj 2013

Tulipan

Nenus skriver:

Der er desværre intet hverken dig eller lægerne kan gøre. Du må bare holde tiden ud og krydse fingre for at den bliver derinde. Hvornår skal du til nf-scanning?

Anmeld

3. maj 2013

Sahara82

Nenus skriver:

Det er ikke taget til  Heldigvis..

Men, det murre bare sådan Tak for  og håbet 

altså mit underliv murrede som sindsygt i laaang tid. Det føltes lidt som en blanding af virkeligt at have kraftig mens og samtidig som om at der var noget der skubbede og gjorde plads derinde. Jeg var vildt bange og nervøs, men efter at have spurgt en af eksperterne herinde om det var normalt, blev jeg faktisk ret rolig. Hun sagde også jeg skulle lade være med at fokusere så meget på det. Selvom det self var svært, så hjalp det lidt.

Har du ikke en der kan muntre dig lidt op? Din kæreste kan måske hente slik og sætte en god film på?

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Frk-S skriver:

Hmm, håber mit indlæg beroligere lidt... Jeg havde alm mens indtil jeg var 4 måneder ca, og jeg var bange hele tiden for at miste osv, men du skal huske på du "KUN" er 11 uger ca, så der kan sagtens stadig være lidt blod som lige skal renses ud.... Er sikker på der intet er galt med dig, men forstår din frustration...

Tak for det! 

Men ja, jeg har vidst at jeg har været gravid i 2 måneder nu, og der har bare ikke været noget før  Så jeg er virkelig frustreret over at det bløder nu 

Anmeld

3. maj 2013

Nenus

Anonym23 skriver:

Der er desværre intet hverken dig eller lægerne kan gøre. Du må bare holde tiden ud og krydse fingre for at den bliver derinde. Hvornår skal du til nf-scanning?

Krydser også alt jeg kan! 

Jeg skal til nf på onsdag

Anmeld

3. maj 2013

Mink

Nenus skriver:

Ville ikke gå igen uden en krammer har aldrig selv haft blødt i graviditeten, men som du selv siger er der jo nogen som gør... og krydser finger for at alt er som det skal være !  er det meget du bløder og er det friskt eller gammelt ?? og har du ondt ??

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Nenus skriver:

Tak for det! 

Men ja, jeg har vidst at jeg har været gravid i 2 måneder nu, og der har bare ikke været noget før  Så jeg er virkelig frustreret over at det bløder nu 

Kan virkelig godt forstå dig, men syntes du skal sætte dig ned og nyde din lille baby inde i maven, som har det rigtig godt. Der er intet at frygte, ved det er hårdt, men mon ikke det er ovre imorgen måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.