hvor længe ville jeres baby ammes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

simone_jacobsen

1990h skriver:

Min datter er en uge og en dag gammel og jeg Ammer hende.

Nogle gange gider hun ikk særligt længe syns jeg. 5minutter nogle gange men andre gange ville hun også i de der 15-20minutter men kan det virkelig passe at hun bliver mæt efter 5 min? Hun falder nogle gange i søvn under amning.

Hun tisser og laver fint i løbet af dagen

Bare for at give dig et eksemplet på, hvor forskellige amninger kan være

I min MG bliver den ene ammet i halvanden time hver gang og en af de andres børn bliver ammet i 3-5 minutter - begge børn er sund, store og helt perfekte.

Jeg ammer selv kun min dreng i max 5 minutter.

Så det er bare sådan prinsessen kan lide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Stort set fra dag 1

Okay.

Vores pige har taget middags lure på 4og 5timer men så mange timer tager hun ikk om natten.

Anmeld

3. maj 2013

1990h

simone_jacobsen skriver:

Bare for at give dig et eksemplet på, hvor forskellige amninger kan være

I min MG bliver den ene ammet i halvanden time hver gang og en af de andres børn bliver ammet i 3-5 minutter - begge børn er sund, store og helt perfekte.

Jeg ammer selv kun min dreng i max 5 minutter.

Så det er bare sådan prinsessen kan lide det

Ja det altså vildt en forskel der er.

Glæder mig vildt til sundheds plejsken kommer men hun kommer først mandag

Hun var en uge i går så syns det lidt sent hun først kommer mandag men det nok mest fordi jeg er spændt på at hører hvad hun syntes og om vores pige trives osv

Anmeld

3. maj 2013

simone_jacobsen

1990h skriver:

Ja det altså vildt en forskel der er.

Glæder mig vildt til sundheds plejsken kommer men hun kommer først mandag

Hun var en uge i går så syns det lidt sent hun først kommer mandag men det nok mest fordi jeg er spændt på at hører hvad hun syntes og om vores pige trives osv

Min dreng er 3 1/2 måned og kan tydeligt huske det
Man vil bare gerne vide om alt er okay, om man gør det rigtige osv. Men her, en baby må da også være noget af det eneste hvor der ikke følger en brugsanvisning med, og faktisk nok til en baby man har allermest brug for det

Jeg syntes, her 3 1/2 måneder efter, ikke at bekymringer bliver mindre Men vi har selvfølgelig også været et hårdt forløb igennem..

Men kan da ikke forstille mig at din prinsesse ikke trives

Anmeld

3. maj 2013

1990h

simone_jacobsen skriver:

Min dreng er 3 1/2 måned og kan tydeligt huske det
Man vil bare gerne vide om alt er okay, om man gør det rigtige osv. Men her, en baby må da også være noget af det eneste hvor der ikke følger en brugsanvisning med, og faktisk nok til en baby man har allermest brug for det

Jeg syntes, her 3 1/2 måneder efter, ikke at bekymringer bliver mindre Men vi har selvfølgelig også været et hårdt forløb igennem..

Men kan da ikke forstille mig at din prinsesse ikke trives

Ja lige præcist. Man ville jo gerne hører fra en prof at alt er okay og især med vægten osv.

Ej jeg kunne sagtens forstille mig at det kun blev værre. Jeg havde aldrig drømt om at det var sådan en følelsemæssig rutsjebane at blive mor men syntes det har været ekstremt hårdt jeg kom fra start da kæresten ikk havde orlov fra arbejde og faktisk sku køre fra os torsdag morgen kl fem på sygehuset og hun blev født onsdag aften 20.16
Hold op nogle tude ture jeg snart har taget især da hun havde dage med meget mave kneb og man stadig ikk helt ved hvad der trøster.

Nu går det heldigvis bedre og vi ser frem til mandag.

Hvad har i måtte igennem da,?

Anmeld

3. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

Okay.

Vores pige har taget middags lure på 4og 5timer men så mange timer tager hun ikk om natten.

Øv men det skal nok kommer!!!

Anmeld

3. maj 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Øv men det skal nok kommer!!!

ja om natten er det aller højst 2.5 time

Anmeld

3. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

ja om natten er det aller højst 2.5 time

Hvis du kan komme til det, kan du jo amme een gang i timen efter kl 18 og så frem til du går i seng, så kan det være hun er tanket godt op, da mælken mætter mindre efter aftensmad, og de derfor tit blir hurtigt sulten igen.

Anmeld

3. maj 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Hvis du kan komme til det, kan du jo amme een gang i timen efter kl 18 og så frem til du går i seng, så kan det være hun er tanket godt op, da mælken mætter mindre efter aftensmad, og de derfor tit blir hurtigt sulten igen.

okay det vil jeg da se om jeg kan prøve..

hun sover lur nu og har gjort det i 3 timer+..hvorfor dævlen kan hun ikke vente til senere haha:p

ved du om det har nogen indflydelse om de sover lang tid om aftenen? altså på nattesøvnen?

Anmeld

3. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

okay det vil jeg da se om jeg kan prøve..

hun sover lur nu og har gjort det i 3 timer+..hvorfor dævlen kan hun ikke vente til senere haha:p

ved du om det har nogen indflydelse om de sover lang tid om aftenen? altså på nattesøvnen?

Det kommer an på babyen. Min første tankede op hele aftenen og sov fra 23-07 og lillesøster går i seng kl 19 og spiser kl 01 og ca kl 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.