hvor længe ville jeres baby ammes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

1990h

michelledam skriver:

Så længe hun er så lille kan du godt regne med hun falder i søvn midt i amningen. Det er helt normalt. Og så længe hun afl. Våde bleer ville jeg ikke bekymre mig. Med mindre hun ikke tager på. Hun skal jo nok melde sig hvis hun er sulten

Når oki jamen så lyder det jo til at være meget normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

1990h

Muffinmor skriver:

Det kan jo være hun bare er tørstig og vil drikke det første mælk. Det kan også være hun egentlig ikke er sulten men bare vil have lidt hygge. 

Ja det var da egentlig en logisk forklaring

Anmeld

2. maj 2013

1990h

Janne T. skriver:

James spiser også kun 5-10 minutter, og det er helt normalt! Nogle børn tømmer brystet mere effektivt, nogen kvinder har en kraftigere nedløbsrefleks som gør, at mælken løber hurtigere. Det skal du ikke bekymre dig over

For mit vedkommende handler det også om mine brysters mælkekapacitet. Der kan ikke være så meget af gangen, så James tømmer dem hurtigt, men spiser så til gengæld også oftere. Typisk hver 2. time, nogen gange hyppigere  

Når okay det dejligt lige at hører at hendes spise mønster er helt normalt

Anmeld

2. maj 2013

2721

Sagtens
Min søn var også turbo spiser
Det tog max 10 min
Du kan være helt rolig, er sikker på din lille får alt den har brug for

Anmeld

2. maj 2013

L&V

1990h skriver:

Min datter er en uge og en dag gammel og jeg Ammer hende.

Nogle gange gider hun ikk særligt længe syns jeg. 5minutter nogle gange men andre gange ville hun også i de der 15-20minutter men kan det virkelig passe at hun bliver mæt efter 5 min? Hun falder nogle gange i søvn under amning.

Hun tisser og laver fint i løbet af dagen

Laura ku ligge der fra 5min til 1time.. Nogle gange var det sult andre gange hygge/tryghed/suttebehov..

Det er helt normalt

Anmeld

2. maj 2013

modesty

Min datter er en uge og en dag gammel og jeg Ammer hende.

Nogle gange gider hun ikk særligt længe syns jeg. 5minutter nogle gange men andre gange ville hun også i de der 15-20minutter men kan det virkelig passe at hun bliver mæt efter 5 min? Hun falder nogle gange i søvn under amning.

Hun tisser og laver fint i løbet af dagen

Min dreng spiste typisk mellem 5 og 15 minutter. I starten gjorde jeg alt muligt for at holde ham vågen og påvirke hans sutterefleks så han kunne få mere fordi jeg var bange for at han ikke fik nok. Men han fik fint. En anden i min mødregruppe ammede typisk 45 minutter. Det er helt vildt forskelligt hvor længe de spiser. 

Anmeld

2. maj 2013

1990h

modesty skriver:

Min dreng spiste typisk mellem 5 og 15 minutter. I starten gjorde jeg alt muligt for at holde ham vågen og påvirke hans sutterefleks så han kunne få mere fordi jeg var bange for at han ikke fik nok. Men han fik fint. En anden i min mødregruppe ammede typisk 45 minutter. Det er helt vildt forskelligt hvor længe de spiser. 

Ja samme her. Opdagede til aften at jeg nok pressede for meget på med.at spise mere for op kom det jo igen alligevel.

Men dejligt at vide at det ganske normalt

Anmeld

2. maj 2013

1990h

modesty skriver:

Ja samme her. Opdagede til aften at jeg nok pressede for meget på med.at spise mere for op kom det jo igen alligevel.

Men dejligt at vide at det ganske normalt

Anmeld

3. maj 2013

christina92

1990h skriver:

Svare lige fælles.

Hun har masser våde bleer og hendes afføringen har længe været det gule grynet remo agtige så tror mælken er okay med næring.

Har ikk mødt min sundheds plejske endnu men hun sagde i telefonen etmåltid tager 20min også blev jeg bekymret

Tiger var næsten 6 mdr før hun kunne bruge mere end max et kvarter på at spise. 

Anmeld

3. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

Når oki så jeg mere rolig.

Hvornår begyndte din datter at sove så mange timer i træk?

Stort set fra dag 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.