Barnevogn til ikke-st.car

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor12 skriver:

Ej det var godt nok smart. Det troede jeg ikke lige den kunne. Og øv så kan det godt lade sig gøre ikke at få en st. Car  

men vi må jo køre ud og se. Desværre kan vi ikke prøve den i bilen da vi ikke har købt den

Det er mega smart!

Er det ik evt ellers en mulighed at ha 2 biler? Vi gav feks kun 33.000 for vores st car. Det er en Peugeot fra 1999. Også har vi stadig vores lille bil, som kærsten bruger til dagligt. Syntes godt nok ik vi ku leve uden vores st car, og nu vi har fået nr 2, overvejer vi faktisk en endnu større bil, med plads til 5, evt 7 personer. Men vi har så også tit min mor med på tur, da hun ik. Selv køre bil. 

Syntes i ska kigge på jeres praktiske behov, feks hvor langt ska i køre, for tit betyder mindre bil også MEGET mindre benplads, hvilket er mega upratisk optræks i længden. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Fuglemor

StineW79 skriver:

Det er mega smart!

Er det ik evt ellers en mulighed at ha 2 biler? Vi gav feks kun 33.000 for vores st car. Det er en Peugeot fra 1999. Også har vi stadig vores lille bil, som kærsten bruger til dagligt. Syntes godt nok ik vi ku leve uden vores st car, og nu vi har fået nr 2, overvejer vi faktisk en endnu større bil, med plads til 5, evt 7 personer. Men vi har så også tit min mor med på tur, da hun ik. Selv køre bil. 

Syntes i ska kigge på jeres praktiske behov, feks hvor langt ska i køre, for tit betyder mindre bil også MEGET mindre benplads, hvilket er mega upratisk optræks i længden. Vh stine

vi vil ikke få brug for to biler. Så det ville egentlig bare være spild. Kæresten har tyve km på job så den må også gerne kunne køre lidt langt på literen 

men det skal også være en rummelig bil hvor vi kan være og hvor man kan have flere personer på bagsædet. Med hensyn til ben plads så er vi ikke så høje så det er ikke vores problem

Anmeld

2. maj 2013

(august)

Mor12 skriver:

Se der lærte jeg noget nyt for det var jeg ikke klar over. Jeg troede alle barnevogne havde den dims ssiddende på stellet hvor hjulet skal sættes fast på.

jeg mener jo også det mest fornuftige vil være en st. Car. Ved godt at Kia ceed har god plads p bagsædet men det hjælper jo ikke hvis vi en dag skal have to slags vogne med 

hvilken st. Car har i

Vi har en Peugoet 308 st. car., diesel...fantastisk bil som rent faktisk kører det på literen som de lover.

Anmeld

2. maj 2013

(august)

Mor12 skriver:

vi vil ikke få brug for to biler. Så det ville egentlig bare være spild. Kæresten har tyve km på job så den må også gerne kunne køre lidt langt på literen 

men det skal også være en rummelig bil hvor vi kan være og hvor man kan have flere personer på bagsædet. Med hensyn til ben plads så er vi ikke så høje så det er ikke vores problem

kan se du skriver I ikke er så høje. Er heller ikke selv så høj, når lige 160cm, og jeg kunne ikke når koblingen i Kia ceed'en uden at jeg skulle vride i hele min krop og bruge alle mine krafter...det er selvom sædet var skuppet helt frem

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

(august) skriver:

Vi har en Peugoet 308 st. car., diesel...fantastisk bil som rent faktisk kører det på literen som de lover.

Tror han havde kigget på den. Er ejer afgiften dyr? For det spiller også ind

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

(august) skriver:

kan se du skriver I ikke er så høje. Er heller ikke selv så høj, når lige 160cm, og jeg kunne ikke når koblingen i Kia ceed'en uden at jeg skulle vride i hele min krop og bruge alle mine krafter...det er selvom sædet var skuppet helt frem

Vi er 170. Han havde været inde og sidde i den. Men om han prøvede at nå pedaler ved jeg ikke

Anmeld

2. maj 2013

(august)

Mor12 skriver:

Tror han havde kigget på den. Er ejer afgiften dyr? For det spiller også ind

Hej igen

Vi betaler ca 3700 i vægtafgift/grønafgift om året. Så den er jo ikke helt billig, men mener at en ceed diesel koster ca det samme i st.car udgaven.

Anmeld

2. maj 2013

gonefishing

Mor12 skriver:

Min kæreste er træt af st.car. og har en Hyundai i30 eller en Kia ceed i tankerne. Men hvilken barnevogn kan lige gå i disse biler. 

Vi har en emnaljunga barnevogn nu og den kan ikke være i dem. Er prøvet af

Vi har en kia ceed. og vores Emmaljunga Suprem (eller hvad den hedder) kan godt være der, klappet sammen.

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

(august) skriver:

Hej igen

Vi betaler ca 3700 i vægtafgift/grønafgift om året. Så den er jo ikke helt billig, men mener at en ceed diesel koster ca det samme i st.car udgaven.

Nej okay det er det ikke. Mens vi er vant til 520 kr hver halve år så der er noget af en forskel

Anmeld

5. maj 2013

LaSeIs

Mor12 skriver:

Er den ikke dyr. Vi ville nemlig helst ikke op på de 200.000kr

nej slet ikke... den koster måske 70.000- 80.000 med lavt km tal. vil jeg klart anbefalde... vi har nu haft vores i 3 år... og ønsker ikke skifte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.