Barnevogn til ikke-st.car

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Fuglemor

Kia2013 skriver:

Hvad med at købe en kombivogn istedet for en alm. barnevogn? Vi har ikke en stationcar og der kan ikke være en almindelig str barnevogn i vores bagagerum - så vi skal have en kombivogn til vores lille pige, den er der nemlig plads til

Det vil jeg ikke have. Vi har nu både barnevogn og klapvogn og vil ikke ligge inde med tre vogne. Plus at dem jeg har set ikke har så langt et ligge mål. I sin tid kunne vi ikke få en der passede i vores nuværende bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor12 skriver:

Men bredden på stellet og kassen når det er klappet sammen ikke det samme som på andre vogne?

Når den foldes sammen, trækker hjulene sig også sammen ind mod midten og selve kassen, ka man også folde sammen i højden, så den kun fylder det halve. Prøv at tage ned og se den i feks baby Sam, og få en lille demo af den. Det gjorde vi. Vh stine

Anmeld

2. maj 2013

Albertsen92

Vi har en audi A3 sportback, der kan emmaljunga barnevognen med 97 i liggemål være

Og er den ikke nogenlunde samme størrelse som dem du nævner?
Så prøv at led lidt videre i samme størrelse, for det burde kunne lade sig gøre at finde en bil i den størrelse, jeres barnevogn kan være i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2013

Albertsen92

Albertsen92 skriver:

Vi har en audi A3 sportback, der kan emmaljunga barnevognen med 97 i liggemål være

Og er den ikke nogenlunde samme størrelse som dem du nævner?
Så prøv at led lidt videre i samme størrelse, for det burde kunne lade sig gøre at finde en bil i den størrelse, jeres barnevogn kan være i

Åh hvor irriterende den har vendt det
Nå, du får lige et af en magen til, bagfra
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2013

(august)

Mor12 skriver:

Kan være det er sådan en vi skal kigge på. Men mener bare når kassen er ovenpå så kan den heller ikke være i bilen. 

og så er jeg bare slet ikke så vild med udseendet på en Odder. Men det er nok en smags sag.

En Emmaljunga kan ikke være der, hvis splitten på hjulet stadig sidder fast på stellet. 

På Odder sidder splitten fast på hjulet og derfor kan stellet ligge nederst kassen ovenpå stellet også hjulene rundt i kanten ved stellet, så kassen ikke bliver beskidt. Vi har været på mange forlængede weekender og ferier på den måde...dog kun med et barn.

Vi skiftede til st.car lige inden vi opdagede vi skulle have nr 2 og har overhovedet ikke fortrudt. Vi har også kun 17 mdr imellem, så der skal både være klapvogn og barnevogn, og det kan der ikke være i en 306.

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

StineW79 skriver:

Når den foldes sammen, trækker hjulene sig også sammen ind mod midten og selve kassen, ka man også folde sammen i højden, så den kun fylder det halve. Prøv at tage ned og se den i feks baby Sam, og få en lille demo af den. Det gjorde vi. Vh stine

Ej det var godt nok smart. Det troede jeg ikke lige den kunne. Og øv så kan det godt lade sig gøre ikke at få en st. Car  

men vi må jo køre ud og se. Desværre kan vi ikke prøve den i bilen da vi ikke har købt den

Anmeld

2. maj 2013

Stjerneskud

Vores bagagerum er også meget lille. Vi kan have voresbarnevogn der,vivis vi piller hjulene af, og folder kassen sammen, på højkant.

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

Albertsen92 skriver:

Åh hvor irriterende den har vendt det
Nå, du får lige et af en magen til, bagfra

Jeg tror måske at de biler kæresten har set på er mindre end den. For bagendes på den på biledet ser større ud end de to bilers som kæresten har vist mig. 

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

(august) skriver:

En Emmaljunga kan ikke være der, hvis splitten på hjulet stadig sidder fast på stellet. 

På Odder sidder splitten fast på hjulet og derfor kan stellet ligge nederst kassen ovenpå stellet også hjulene rundt i kanten ved stellet, så kassen ikke bliver beskidt. Vi har været på mange forlængede weekender og ferier på den måde...dog kun med et barn.

Vi skiftede til st.car lige inden vi opdagede vi skulle have nr 2 og har overhovedet ikke fortrudt. Vi har også kun 17 mdr imellem, så der skal både være klapvogn og barnevogn, og det kan der ikke være i en 306.

Se der lærte jeg noget nyt for det var jeg ikke klar over. Jeg troede alle barnevogne havde den dims ssiddende på stellet hvor hjulet skal sættes fast på.

jeg mener jo også det mest fornuftige vil være en st. Car. Ved godt at Kia ceed har god plads p bagsædet men det hjælper jo ikke hvis vi en dag skal have to slags vogne med 

hvilken st. Car har i

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

Stjerneskud skriver:

Vores bagagerum er også meget lille. Vi kan have voresbarnevogn der,vivis vi piller hjulene af, og folder kassen sammen, på højkant.

Kassen vil vist ikke kunne være der alligevel. Det er prøvet af så vidt jeg forstod. I den vi har nu kan vi ikke have hverken stel eller kasse i bagagerummet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.