Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste er træt af st.car. og har en Hyundai i30 eller en Kia ceed i tankerne. Men hvilken barnevogn kan lige gå i disse biler.
Vi har en emnaljunga barnevogn nu og den kan ikke være i dem. Er prøvet af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hva med plads til Kassen kun.. Og stellet på et cykelstativ bagpå?
Vi har lige fået fra en St. Car til en ikke St.car (Vectra) og vi kan ha selve kassen oprejst på det ene sæde og så stellet i bagagerummet
Bshizzle skriver: Hva med plads til Kassen kun.. Og stellet på et cykelstativ bagpå? Vi har lige fået fra en St. Car til en ikke St.car (Vectra) og vi kan ha selve kassen oprejst på det ene sæde og så stellet i bagagerummet
Vi siger no og. Den skal kunne være i bagagerum. Vi vil ikke have stellet bag på og heller ikke kassen på bagsædet. For hvad så når den næste kommer. Så ja vi er pænt besværlige
Mor12 skriver: Min kæreste er træt af st.car. og har en Hyundai i30 eller en Kia ceed i tankerne. Men hvilken barnevogn kan lige gå i disse biler. Vi har en emnaljunga barnevogn nu og den kan ikke være i dem. Er prøvet af
Maja84 skriver: Hvad med en brio som kan klappes helt sammen
Hvad med en brio som kan klappes helt sammen
Jeg er jo mest til emnaljunga. Men kan brio måle sig med den?
Vi har en golf 5 og der kan vores odder på x-dream stel samt kasse fint være bag i.
Baby2påvej skriver: Vi har en golf 5 og der kan vores odder på x-dream stel samt kasse fint være bag i.
Har bare hørt så meget dårligt om Odder.
Mor12 skriver: Jeg er jo mest til emnaljunga. Men kan brio måle sig med den?
hvad med en vw bora...? vi har emnaljunga barnevogn og kan fint være i bagagerummet det hele.. samtidig er det en fed og rigtig god bil..
Maja84 skriver: Tror den er fin, men kender ikke til modellen, men var muligheden en stor bil som ikke er så stationcar agtig
Tror den er fin, men kender ikke til modellen, men var muligheden en stor bil som ikke er så stationcar agtig
kæresten synes en st. Car er så klodset. Så er det bedre at købe ny barnevogn og mindre bil. Det kan jeg så ikke se ideen i. Men han er sådan en at når han har sat sig noget for så skal det være sådan. Og da det er bredden af barnevogn den er gal med og at de er nogenlunde lige brede alke vogne så kan han nok godt droppe den ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128