Barnevogn til ikke-st.car

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Fuglemor

LaSeIs skriver:

hvad med en vw bora...? vi har emnaljunga barnevogn og kan fint være i bagagerummet det hele.. samtidig er det en fed og rigtig god bil..

Er den ikke dyr. Vi ville nemlig helst ikke op på de 200.000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en brio kompakt og er mega glade for den. Den ka slåes helt sammen og vejer heller ik ret meget, og den har punkterfri hjul. Vi valgte den barnevogn, netop fordi vi kun havde en lille bil dengang, og de reklamerede med at den ku passe i alle bagagerum. 

Thea ku bruge den, helt indtil hun begyndte i børnehave. Så her var størrelsen heller ik noget problem. Vh Stine

Anmeld

1. maj 2013

Kløver

Mor12 skriver:

kæresten synes en st. Car er så klodset. Så er det bedre at købe ny barnevogn og mindre bil. Det kan jeg så ikke se ideen i. Men han er sådan en at når han har sat sig noget for så skal det være sådan. Og da det er bredden af barnevogn den er gal med og at de er nogenlunde lige brede alke vogne så kan han nok godt droppe den ide

Tja man skal vel også købe bil efter behov

Anmeld

2. maj 2013

2babygirls

Mor12 skriver:

Har bare hørt så meget dårligt om Odder. 

Der har aldrig været noget med min, og kender ingen der har haft problemer. Tværtimod hører jeg kun dårligt om emmaljunga og at den hurtigt hænger.

Anmeld

2. maj 2013

(august)

Mor12 skriver:

Har bare hørt så meget dårligt om Odder. 

Vi havde en Peugoet 306 som en Odder med X-dream stel kunne være i. Det handler om at kunne skille det hele ad og ikke have hattehylden i i bagagerummet.

Vi har heller aldrig haft problemer med Odder og aldrig hørt noget dårligt om den. Vores havde efter et år et hjul som tabte luft hele tiden. Vi ringede til BabySam og næste dag kunne vi komme og hente et helt nyt hjul...det er da bare service.

Anmeld

2. maj 2013

Victoria2013

Hvad med at købe en kombivogn istedet for en alm. barnevogn? Vi har ikke en stationcar og der kan ikke være en almindelig str barnevogn i vores bagagerum - så vi skal have en kombivogn til vores lille pige, den er der nemlig plads til

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

StineW79 skriver:

Vi har en brio kompakt og er mega glade for den. Den ka slåes helt sammen og vejer heller ik ret meget, og den har punkterfri hjul. Vi valgte den barnevogn, netop fordi vi kun havde en lille bil dengang, og de reklamerede med at den ku passe i alle bagagerum. 

Thea ku bruge den, helt indtil hun begyndte i børnehave. Så her var størrelsen heller ik noget problem. Vh Stine

Men bredden på stellet og kassen når det er klappet sammen ikke det samme som på andre vogne?

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

Maja84 skriver:

Tja man skal vel også købe bil efter behov

Ja det mener jeg. Lige nu har vi en meget lille bil, og vi er ved at blive vanvittige over pladsen.  Jeg synes det ville være nemt og smart med en st. Car. Og ja den er meget større end den vi har nu men vi kan jo ikke altid have en lille bil

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

Baby2påvej skriver:

Der har aldrig været noget med min, og kender ingen der har haft problemer. Tværtimod hører jeg kun dårligt om emmaljunga og at den hurtigt hænger.

Og det har jeg så slet ikke oplevet med min. men det er jo også også om man lige har været heldig med den vogn man har købt

Anmeld

2. maj 2013

Fuglemor

(august) skriver:

Vi havde en Peugoet 306 som en Odder med X-dream stel kunne være i. Det handler om at kunne skille det hele ad og ikke have hattehylden i i bagagerummet.

Vi har heller aldrig haft problemer med Odder og aldrig hørt noget dårligt om den. Vores havde efter et år et hjul som tabte luft hele tiden. Vi ringede til BabySam og næste dag kunne vi komme og hente et helt nyt hjul...det er da bare service.

Kan være det er sådan en vi skal kigge på. Men mener bare når kassen er ovenpå så kan den heller ikke være i bilen. 

og så er jeg bare slet ikke så vild med udseendet på en Odder. Men det er nok en smags sag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.