amning om natten. hvad er jeres rutine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

1990h

Baby2påvej skriver:

Fra dag 1. Tiderne har altid hedt kl 19 for det kunne hun ikke holde til mere, og så har det været alt mellem 00-03 hun spiste igen.

i starten havde hun også aff nogle gange om natten, men det er yderst sjældent.

en periode lavede hun altid kl 5 

Ej hvor dejligt@

Vores pige sover nu og har gjort det i to timer håber da hun kan sove i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

1990h

Wik skriver:

Jeg droppede alt hvad der hed fornuft da jeg fik min første. Det betod at jeg havde hende i sengen og ammede hende imens vi begge mere eller mindre sov. Det betød at jeg (næsten) sov 7 timer hver nat i alt. 

Selvom min havde noget kolik lignende noget, og var et rigtig gylpebarn. Sov hun roligt om natten og havde ikke behov for at bøvse, ved ikke om det var stillingen hun lå i om natten eller hvad det var, men hun var altid roligere om natten, men hun lå selvfølgelig også helt op af mig. Gjorde hun ikke det vågnede hun og gråd.

Jeg tror du skal føle efter, og gøre det du har det bedst med, børn er forskellige. Men søvn er meget vigtigt inde for alle områder, og det er vigtigt du får noget mere søvn  

Du har fuldstændig ret. Den søvn er så vigtig og jeg er godt nok i underskud. Alligevel falder jeg ikk i søvn når kæresten lige.har hende i et par timer.

Min kæreste har ikk orlov da han lige var startet på nyt job inden min
Termin og han arbejder tre holds skift så der bare endnu mere pres på.

håber snart det bliver godt

Anmeld

30. april 2013

Wik

1990h skriver:

Du har fuldstændig ret. Den søvn er så vigtig og jeg er godt nok i underskud. Alligevel falder jeg ikk i søvn når kæresten lige.har hende i et par timer.

Min kæreste har ikk orlov da han lige var startet på nyt job inden min
Termin og han arbejder tre holds skift så der bare endnu mere pres på.

håber snart det bliver godt

Det kunne jeg heller ikke, og heller ikke ved høj sol/lys om dagen. Så jeg skal helst sove om natten. Det bliver heldigvis nemmere med tiden, men husk og pas på dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.