1990h skriver:

tak for du gad dele det.
vil helt klart i nat prøve bare at amme også ligge hende hen og sove igen og kun skifte hvis hun har lavet...
det der bekymre mig er at hun døjer meget med mavekneb og hun er svær at bøvse af generelt..men hvis hun skal bøvse om natten bliver hun jo for vågen og falder ikke i søvn.
da din var spæd ville han så gerne sutte helt vildt specielt om aftenen?.. har læst at nogle børn har meget sutte behov om aftenen da de lader op til natten
Min bøvser ikke hver gang han har spist, og har jeg lagt ham uden at han har bøvset, skal han nok sige til hvis han alligevel skal. Så er han vågen og ligger og brader rundt. så kommer han self op og bøvser.
Han spiser to gange om aftenen, så det er ikke meget mere, men lidt er det. Men kender rigtig mange som ammer nærmest hele aftenen, eller bare har barnet til at ligge ved brystet. Det kan både være for at lade op til natten, og samtidig fordi barnet hjælper med at regulerer mælkemængden. Min gjorde det da han var omkring 5 dage gammel, og igen omkring de to uger og nu er han syv uger og begynder så småt at vise tegn til at ville spise lidt mere, så der går sikkert ikke længe før han igen gør det.
Men hvis hun har meget mavekneb kunne det være en mulighed at tage til en kiropraktor. Alle jeg kender med små børn der har haft maveproblemer har været til en, og det har hjulpet. Der kan sidde lidt fast i kroppen fra fødslen der gør at hun er generet. Har selv været afsted med vores, og på de to gange vi var afsted blev han en helt anden dreng. Meget mere tilpas og meget mere afslappet.
Anmeld