Det hårdeste valg ever, men det kan ikke være anderledes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Faith

Gør mig ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Aagaard

Valle81 skriver:

I dag har jeg her til mogen testet positiv, som i mega positiv. Der er ingen tvivl, og jeg var heller ikke i tvivl. Ømme bryster, kvalme og træthed.......

Men det er slet ikke lykkeligt, vi kan ikke beholde det. Vi ville gerne, men det kan ikke blive. Vi har tre hjemmeboende børn samt et bonusbarn. Vi har ikke det økonomiske overskud, jeg ville skulle sætte min uddannelse på hold, vi har, da vi fik Arthur, besluttet at vi IKKE skulle have flere børn. Vi vil bare nyde dem vi har:0)

Men det skete, det der ikke måtte ske. Trods at vi har passet på, og faktisk kun har haft sex den ene eneste gang siden jeg havde mens sidst, ja så er jeg så gravid.

Det er næsten ikke til at bære, men det er det eneste rigtige. Men at vide at jeg i morgen skal ringe til lægen for at få tid til at de piller, der skal sætte en stopper for denne graviditet, er ved at tage livet af mig og min mand. Jeg kan slet ikke overskue forløbet de næste dage, men ved i mit hjerte, at det er det eneste der er den rigtige løsning.

Forheksede, sku og satan........

Nu vil jeg gå i hi alenealene mine tanker.....

Anmeld

21. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Sender en stor varm krammer til Jer...

Anmeld

21. april 2013

Hvem?

Ej, Valle

Bare du og manden har snakket det ordentligt igennem

Anmeld

21. april 2013

_-Kathrine-_

Valle81 skriver:

Tak<3

Det er heller ikke sjovt. Var lige i bad, skulle vaske mig på maven......det kunne jeg ikke:........

Det kan jeg virkelig godt forstå du ikke kunne...!!

Anmeld

21. april 2013

Valle81

Kære alle sammen

Anmeld

21. april 2013

Valle81

Kære alle sammen

Tusind tak for alle jeres knus og varme tanker... De hjælper mere end i aner.

Vi er afklaret med, at denne beslutning er og bliver den rigtige. Vi bliver nødt til at sætte de børn vi har aller øverst på vores liste. Vi fik to drenge med kun 12 måneder i mellem. Det har ikke været nemt for de store. Det er hårdt at blive storebror og storesøster så hurtigt efter hianden. Vi skylder de store, at der bliver mere tid til dem i fremtiden og ikke bøvs og bleer. De fortjener mere...... ikke at jeg ikke tror de ville blive glade for en lillebror/søster..... men det tager meget tid sådan en lille en.

Vi vil nyde de børn vi har. Sunde raske og dejlige børn.

Dernæst er også det økonomiske aspekt. Hvis vi valgte dette barn,så ville vi for evigt skulle bo til leje. Vi ville aldrig komme til at eje. Vi ville økonomisk aldrig blive godkendt tila t låne til et hus med de rådighedsbeløb, der kræves i dag. Og hus er.....VORES EGET HUS... er et stort stort ønske.

Jeg kan mærke helt inderst inde, at det valg vi træffer er rigtigt. Men det er en hård beslutning. Vi ved jo også, hvad det er vi vælger fra..................

Tusind tak igen for alle jeres søde ord.

Anmeld

21. april 2013

Sara.

Hej Christina.

Puha er ked af den situation i er endt i...

Jeg sender mange krammer din vej og håber I finder ud af det!

Lige meget valget er jeg sikker på det er det rette.

Som jeg kender dig, herfra og fra Facebook virker du som en skøn skøn mor! Og kvinde! Og masser af hjerterum til jeres 4 skønne børn.

Knus og tanker herfra Sara

Anmeld

21. april 2013

Anonym8827

Stort kram fil dig og familien. Nogle gange må vi desværre vælge for vores fremtid <3

Ved selv hvor hård en abort er.

Beslutninger som dem er aldrig nemme...

Anmeld

22. april 2013

Valle81

Tusind tak alle sammen

Skal møde op ved lægen her kl. 12.10 og så vil der blive sendt en henvisning til Sygehuset, og så vil jeg blive indkaldt til videre forløb der. Det hele skulle være overstået inden weekenden er omme......................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.