Det hårdeste valg ever, men det kan ikke være anderledes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2013

Carina:-)

Og det her er ikke en løftet pegefinger,.

Men når I nu ved I ikke vil have flere,håber jeg at en af jer ser og bliver sterilliseret asap.

Eller står i måske snart i samme situation  igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2013

Valle81

Carina:-) skriver:

Og det her er ikke en løftet pegefinger,.

Men når I nu ved I ikke vil have flere,håber jeg at en af jer ser og bliver sterilliseret asap.

Eller står i måske snart i samme situation  igen.

Ved godt den ikke er løftet, nem den rammer alligevel, når man ligger her helt plan med asfalten samt med hudafskrabninger over al .

Men ja, vi har haft det vendt mange gange, men det er ikke bare lige en beslutning man sådan træffer. Det er for altid, kan ikke fortrydes.

Men når dette er overstået så, skal min mand steriliseres.

Anmeld

21. april 2013

Valle81

Silas&Mille skriver:

Tak

Anmeld

21. april 2013

Valle81

maria_wlt skriver:

TakPE 

Tal

Anmeld

21. april 2013

Valle81

Chancen skriver:

V

Tak

Anmeld

21. april 2013

Valle81

annec skriver:

lige en krammer til dig!

Anmeld

21. april 2013

Valle81

Tanja. skriver:

Men det er SÅ flot i tager beslutningen for der skál være plads til en mere, det skal på ingen måde være så det bliver en byrde jo!

Skriv hvis du har brug for en snak eller andet jeg kan gøre ikke

Præcis, I mit hjerte er der plads til 500 mere, men alle andre faktorer vil gøre at vi ikke kan.

Den største er at jeg synes vi skylder en andre børn det, især de store. De betalte en stor pris ved at få to små søskende med et år i mellem. Dernæst økonomien. Vi vil så gerne købe hus, men hvis vi vælger barn mere, så vil der gå en menneskealder før det vil ske. Samt at 5 børn er bare mange børn:.......

Anmeld

21. april 2013

Valle81

BigHope13 skriver:

du får en kæmpe kram herfra
det kan bestemt ikke være en nem situation for jer, og man kan jo tydeligt fornemme at i er nogle gode forældre for jeres børn, og det virker til i har tænkt det godt igennem.
Jeg har selv svært ved at blive gravid og er imod abort, men som jeg læser det er det bedre at slutte nu, end bringe et barn til verden velvidende at det ville ødelægge ens økonomi og måske kvaliteten for alle de andre i familien.
jeg håber du kommer igennem de næste dage, og hold fast i tanken om at det er det bedste for dig og din familie at i har taget denne beslutning.

Præcis, nu rammer helt plet..... Kvaliteten for resten af familien.... Godt skrevet.

Og tusind tak for de pæne ord. Og jeg vil holde fast i tanken hele vejen, for at skulle tage de piller, bliver ikke nemt....... Det er nemmest at lade være, men det er den forkerte beslutning....

Anmeld

21. april 2013

Valle81

_-Kathrine-_ skriver:

Kæmpe stort kram!!
Tør slet ikke forestille mig hvordan det er, for det er samme udvej herhjemme også hvis det skulle ske! Og det er bare ikke til at bære!
Jeg føler med dig!!
Puha

Tak<3

Det er heller ikke sjovt. Var lige i bad, skulle vaske mig på maven......det kunne jeg ikke:........

Anmeld

21. april 2013

Valle81

AnjaB skriver:

Stort kram til dig og hvor er du modig du sådan tør og vil dele sådan en svær beslutning.. 

Tak, havde ikke tænkt tanken modig, men skulle bare ud med det. Ikke lige noget man ringer og lige før sagt til sin mor og far..... Så her var mit bedste sted at komme:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.