I dag har jeg her til mogen testet positiv, som i mega positiv. Der er ingen tvivl, og jeg var heller ikke i tvivl. Ømme bryster, kvalme og træthed.......
Men det er slet ikke lykkeligt, vi kan ikke beholde det. Vi ville gerne, men det kan ikke blive. Vi har tre hjemmeboende børn samt et bonusbarn. Vi har ikke det økonomiske overskud, jeg ville skulle sætte min uddannelse på hold, vi har, da vi fik Arthur, besluttet at vi IKKE skulle have flere børn. Vi vil bare nyde dem vi har:0)
Men det skete, det der ikke måtte ske. Trods at vi har passet på, og faktisk kun har haft sex den ene eneste gang siden jeg havde mens sidst, ja så er jeg så gravid.
Det er næsten ikke til at bære, men det er det eneste rigtige. Men at vide at jeg i morgen skal ringe til lægen for at få tid til at de piller, der skal sætte en stopper for denne graviditet, er ved at tage livet af mig og min mand. Jeg kan slet ikke overskue forløbet de næste dage, men ved i mit hjerte, at det er det eneste der er den rigtige løsning.
Forheksede, sku og satan........
Nu vil jeg gå i hi alenealene mine tanker.....

Anmeld