Når barnet ryger "på hovedet i seng"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.544 visninger
49 svar
66 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Har for første gang (heldigvis) "smidt mit barn på hovedet i seng", han er 4 og siger generelt NEJ til alt, og jeg er ved at blive vanvittig, det er ligemeget hvad jeg siger til ham, så det NEJ, eller DET GIDER JEG IKKE

Idag fik jeg nok, han kommer ALDRIG når jeg kalder på ham og det ender mig jeg skal hente ham, og det blev bare for meget idag

Har i "smidt jeres på hovedet i seng"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

MorDk

Nej... og jeg kommer heller ikke til det!

Jeg har den mening/holdning at man ikke skal gå i seng og være ked af det eller uvenner. Man må snakke om tingene inden man lægger sig til at sove. Og sengen bør ikke være en "straf"

Anmeld

20. april 2013

Faith

Nej aldrig. Det går jeg ikke ind for. Tænk at blive smidt i sin seng, mor eller far går vrede ud af værelset, og så kan man ellers ligge der og være dybt ulykkelig og græde sig i søvn. Det er da umenneskeligt.

Anmeld

20. april 2013

bøllen

Nej aldrig - og kommer heller ikke til at ske

sengen må aldrig været en straf at komme i , for mig er det et sted som skal forbindes med glæde

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Nej aldrig. Det går jeg ikke ind for. Tænk at blive smidt i sin seng, mor eller far går vrede ud af værelset, og så kan man ellers ligge der og være dybt ulykkelig og græde sig i søvn. Det er da umenneskeligt.

Hold hold hold!!!!

Jeg er da ikke gået vredt ud af værelset, han kom i seng, vi snakkede om hvorfor han kom i seng nu og jeg kyssede ham godnat

Jeg kunnne da aldrig finde på at gå vredt ud af værelset og drengen græder

Anmeld

20. april 2013

raca

NEJ...

jeg mener ikke at straf og sakttioner er vejen frem mht til opdragelse.

det giver kun trossige og ikke lyttende børn. eller børn der bare lade sig kue

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

Hold hold hold!!!!

Jeg er da ikke gået vredt ud af værelset, han kom i seng, vi snakkede om hvorfor han kom i seng nu og jeg kyssede ham godnat, da han kom i seng før tid

Jeg kunnne da aldrig finde på at gå vredt ud af værelset og drengene græder

Anmeld

20. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Har for første gang (heldigvis) "smidt mit barn på hovedet i seng", han er 4 og siger generelt NEJ til alt, og jeg er ved at blive vanvittig, det er ligemeget hvad jeg siger til ham, så det NEJ, eller DET GIDER JEG IKKE

Idag fik jeg nok, han kommer ALDRIG når jeg kalder på ham og det ender mig jeg skal hente ham, og det blev bare for meget idag

Har i "smidt jeres på hovedet i seng"?

Hvad lægger du i "på hovedet i seng"?

Anmeld

20. april 2013

raca

Anonym skriver:

Hold hold hold!!!!

Jeg er da ikke gået vredt ud af værelset, han kom i seng, vi snakkede om hvorfor han kom i seng nu og jeg kyssede ham godnat, da han kom i seng før tid

Jeg kunnne da aldrig finde på at gå vredt ud af værelset og drengene græder

du har altså lige gyldigt hvordan du vender og drejder det brugt sengen som straf..

han kom i seng forde han ikke lyttede. og ja i talte om det.. men han kom i seng som straf ergo er sengen gjodt til noget man kan straffe med.

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Hvad lægger du i "på hovedet i seng"?

At man kommer før i seng end normalt, hvor man ellers ville have haft tid til at lege lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.