løbe opstart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Kay

Lise skriver:

Prøv at læse her: 

http://m.altfordamerne.dk/?srcid=64407

ja... men vilken af dem c25k aps? der er jo mange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Lise

Kay skriver:

ja... men vilken af dem c25k aps? der er jo mange 

Jeg tror det er det samme program uanset hvilken du vælger  Den jeg har, som jeg startede med at løbe med hedder 5K runner, og er det samme program som c25k. Kært barn har mange navne - og mange apps.

Anmeld

19. april 2013

Lise

Feks denne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2013

Kay

Heidi B skriver:

Løbeprogram var overhovedet ikke mig... Jeg fandt en rute på ca 800 m som jeg startede med... Da jeg kunne løbe den uden pause tog jeg to runder... Og sådan satte jeg det stille og roligt op.. Idag kan jeg løbe 6-7 km Uden pause. Kommer aldrig til at løbe lange ture, men lidt er bedre end ingenting... 

Jeg startede ud med løbesko fra Bilka, men havde en dogs sports bh, da jbrysterne god barm... 

Det vigtigste er motivationen og ikke finde undskyldninger for ikke at komme afsted... Jeg har både løbet kl 5 om morgenen og kl 21 om aftenen, alt efter hvad det passede ind...

Rigtig god fornøjelse!! 

jeg tænker lidt det samme... for min undskyldning bliver hurtigt... jamen har jeg de rigtge sko... tøj...  bla bla... ud over det skal det jo helst passe ind med en baby...  

hvordan fandt du ud af hvor lang ruten er?? vi har nemlig en løberute lige ved siden af hvor vi bor men den er på 5 km. og måske lige lang nok som begynder rute  

Anmeld

19. april 2013

Kay

Lise skriver:

Jeg tror det er det samme program uanset hvilken du vælger  Den jeg har, som jeg startede med at løbe med hedder 5K runner, og er det samme program som c25k. Kært barn har mange navne - og mange apps.

fandt en jeg tror passer mig  

Anmeld

19. april 2013

Lise

Kay skriver:

fandt en jeg tror passer mig  

Jeg bruger altid løbeprogram. Jeg finder det meget motiverende. Andre vil finde det irriterende, og nogle vil finde det begrænsende. Jeg kan ikke uden.

Man har en dame i ørene der fortæller hvornår man skal løbe og hvornår man skal gå, og det går så langsomt frem i starten, at alle kan være med. Følg programmet slavisk, så sker der mirakler  Og man skal ikke løbe ud over programmet (selvom jeg selv gør det af og til), for så risikerer man skader, hvis man er nybegynder. Men følger man programmet vil man opdage at man bliver bedre og bedre  Langsomt med sikkert!

Anmeld

19. april 2013

Dinna88

Kay skriver:

jeg tænkte merre at jeg ik når ud hveranden dag med den lille  

Nååå, haha!

Jamen, så er løbeprogrammer nok ikke dig. De skal følges, ellers restituerer du for meget i forhold til løbetiden m.m. 

Anmeld

19. april 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Nååå, haha!

Jamen, så er løbeprogrammer nok ikke dig. De skal følges, ellers restituerer du for meget i forhold til løbetiden m.m. 

hmmm... jeg kan jo forsøge at få det indi vores hverdag... og se hvordan det går... ellers må jeg finde mig en rute og tage den på ge-fyle

Anmeld

19. april 2013

ESV

tænker måske at starete med at løbe... med vores babyjogger... men hvordan gør man lige det bedst???

Har du iPhone? Der er en rigtig god app det hedder c25k og den har jeg været rigtig glad for 

øog så fik jeg lige læst resten af tråden og kan se at det har andre også anbefalet

Anmeld

20. april 2013

Heidi B

Kay skriver:

jeg tænker lidt det samme... for min undskyldning bliver hurtigt... jamen har jeg de rigtge sko... tøj...  bla bla... ud over det skal det jo helst passe ind med en baby...  

hvordan fandt du ud af hvor lang ruten er?? vi har nemlig en løberute lige ved siden af hvor vi bor men den er på 5 km. og måske lige lang nok som begynder rute  

På i forms hjemmeside har de et kort hvor man kan måle op.. Troede jeg skulle starte med en kilometer, for det kan alle vel løbe... Det kunne jeg ikke... Så jeg startede helt fra bunden... 

Idag løber jeg 3-4 eller 5 komm alt efter tid, vejr og hvad jeg skal af motion dagen efter.. Dyrker håndbold og cross fit... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.