løbe opstart??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

Lise

Hvis du har en smartphone, så hent app'en C25K - det er virkelig godt at starte på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Du må maks løbe hver anden dag - din krop skal restituere.  Men du må selvfølgelig gå alt det du vil med den. Faktisk kan powerwalking være mere effektivt for nogle. Så hvis du gerne vil ud hver dag, så tag f.eks. 5-7 km. hver anden dag. Det gjorde jeg nemlig!

jeg tænkte merre at jeg ik når ud hveranden dag med den lille  

Anmeld

19. april 2013

Kay

Kloster skriver:

Da jeg for 3½ år siden startede med at løbe, var det også efter et total begynderprogram fra iForm Og det virker!!

Jeg løb med mit æggeur og tog tid derfra.

Et must er en god sports-bh og et par gode løbesko efter en test i sportsforretning.

Men hvis man er pænt overvægtig skal man passe GODT på sine knæ. Lyt til kroppen og accepter at det tager tid at træne, muskler, lede, ledbånd og sener op.

ja vil bestemt ik ligge for hårdt ud da jeg har haft bækken løsning og er hypermobil i mine knæ... så ved jeg skal tage den med ro  

Anmeld

19. april 2013

Kay

Lise skriver:

Hvis du har en smartphone, så hent app'en C25K - det er virkelig godt at starte på 

den kiger jeg lige nærmere på  

Anmeld

19. april 2013

Rockertand

Lise skriver:

Hvilken én af dem, der er 10 at vælge imellem?

Anmeld

19. april 2013

Kay

Lise skriver:

der kommer mange frem??

Anmeld

19. april 2013

Lise

Kay skriver:

den kiger jeg lige nærmere på  

Prøv at læse her: 

http://m.altfordamerne.dk/?srcid=64407

Anmeld

19. april 2013

Heidi B

Løbeprogram var overhovedet ikke mig... Jeg fandt en rute på ca 800 m som jeg startede med... Da jeg kunne løbe den uden pause tog jeg to runder... Og sådan satte jeg det stille og roligt op.. Idag kan jeg løbe 6-7 km Uden pause. Kommer aldrig til at løbe lange ture, men lidt er bedre end ingenting... 

Jeg startede ud med løbesko fra Bilka, men havde en dogs sports bh, da jbrysterne god barm... 

Det vigtigste er motivationen og ikke finde undskyldninger for ikke at komme afsted... Jeg har både løbet kl 5 om morgenen og kl 21 om aftenen, alt efter hvad det passede ind...

Rigtig god fornøjelse!! 

Anmeld

19. april 2013

Lise

Kay skriver:

der kommer mange frem??

Tror måske det er det samme uanset hvilken du vælger. Det er et 8 ugers program, som avancerer lidt uge for uge. Jeg bruger selv en der hedder 10K trainer - det er igen det samme program de første 8 uger og så er der 4 ekstra uger for at komme fra 5 til 10 km.

Anmeld

19. april 2013

Lise

Rockertand skriver:

Hvilken én af dem, der er 10 at vælge imellem?

Tror det er det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.