Kagedebut med billeder :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2009

Lene76

hmmm jeg vil gerne se Stig lave en kage som er ligeså nuttet..... total sød mariehøne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Grynt

Den er da totalt nuttet den lille høne der Dét er du altså god til Tunis.
Og ham dersens Stig er da bare misundelig fordi du rent faktisk KAN noget og ikke bare har det hele i munden Han kan jo selv prøve om han kan gøre det bedre og lad os så se hans forsøg på en bil kage

Grynt

Anmeld

29. juni 2009

Monica

Synes at du er totalt overskudsagtig... Jeg kryber til korset og indrømmer at Gustav KUN får en lagkage til sin fødselsdag... Men er sgu da lidt misundelig på den bette mariehøne der...

Anmeld

29. juni 2009

ivfmarie

Nu er jeg fandme begyndt at overveje en fancy kage til ungernes sammenlagte fødselsdag...  Alt jeres overskudagtige kornflæksede sugapaste og MMF har ellers prellet fint af - men den der mariehøne satte alligevel fantasien i gang...

FLOT FLOT, tynen, superflot - jeg havde faktisk ikke givet dig ret gode odds (sorry.. ), men må sige at det er virkeliglig godt gået!

Marie - der tænker en lilla teletubbi til Freja og en grøn traktor til Malte ... arh come on... det er sgu da for langt ude.. men så bare en fin bamse eller sårn..

Anmeld

30. juni 2009

Loggidut

Hvad fanden mopser du for...den er sgu da hamrende flot!

fårk så god vil jeg også gerne være!

Anmeld

14. juli 2009

ka li ja

lol, jeg er super optimistisk hvad angår de der kager.. jeg har ikke engang lavet min den første endnu, men har allerede planlagt at arthur skal ha en lynet mcqueen kage til hans fødselsdag, og alexander skal ha en optimus prime transformer!!!
hvad fanden er det dog jeg begiver mig ud i!!

Anmeld

14. juli 2009

Kaufie

ka li ja skriver:

lol, jeg er super optimistisk hvad angår de der kager.. jeg har ikke engang lavet min den første endnu, men har allerede planlagt at arthur skal ha en lynet mcqueen kage til hans fødselsdag, og alexander skal ha en optimus prime transformer!!!

Kan du ikke lave to med lynet mcqueeen??? Og sende den ene til Nr.sundby??? Ej, men husk lige at sende billeder ikke - for så kan det godt være jeg vil kopiere lidt......

Mette, der kan se endnu en fordel ved at have rosinen i pølseenden......

Anmeld

14. juli 2009

linemus

14. juli 2009

ivfmarie

ka li ja skriver:

That's the spirit, my dear!!

Anmeld

14. juli 2009

ka li ja

ja det var præcis den jeg så, og så bestemte jeg mig for at det kunne jeg sgu også
i aften skal i hører hvor optimistisk jeg vil være fremover
skal nok komme med lidt fifs, eller billeder af udførelsen, hvis mcqueen bliver god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.