Kagedebut med billeder :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

ka li ja

jeg syntes den er blvet super fin!!!
jeg ser heller ingen sprækker...
men hvem er vibeke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

jeg syntes den er blvet super fin!!!
jeg ser heller ingen sprækker...
men hvem er vibeke??

Aj altså, så læs dog teksten  

Anmeld

28. juni 2009

ka li ja

hold kæft line!!!

Anmeld

28. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

hold kæft line!!!

Anmeld

28. juni 2009

ka li ja

ok nu har jeg læst det

Anmeld

28. juni 2009

Mary

Den er da fantastisk!!! Jeg har også planer om en kage tilsvarende! Juliane fik Barbieversionen til hendes fødselsdag, og nu bliver det tur til mariehønen  Men noget jeg lige har tænkt over, det der hoved der er på, hvordan er det lavet? Og hvordan sidder det fast? Har du et link til en måde at gøre det på?

Anmeld

29. juni 2009

Tynen

Mary skriver:

Den er da fantastisk!!! Jeg har også planer om en kage tilsvarende! Juliane fik Barbieversionen til hendes fødselsdag, og nu bliver det tur til mariehønen  Men noget jeg lige har tænkt over, det der hoved der er på, hvordan er det lavet? Og hvordan sidder det fast? Har du et link til en måde at gøre det på?

Jeg fandt en lille rund bøtte (Men det er altså lidt oversize i forhold til kroppen) og stoppede med kagebunder - Nøjagtig samme princip som med kroppen.
Smurte den med smørcreme da de havde "sat" sig.
Da det var størknet puttede jeg det sorte sugarpaste på og satte det derefter fast med lidt vand rundt i kanten.

I min 2. tråd har jeg dækket den grimme kant med en "sløjfe", for så god er jeg nu alligevel ikke til at skjule lukningerne

Anmeld

29. juni 2009

Kaufie

Det er da den sødeste mariehøne jeg har set længe......

Og de andre billeder på mm - det er nok ikke deres 1. forsøg de har lagt op....

Godt gået!!

Anmeld

29. juni 2009

Rasmine

Orv Tryne, den er dælme flot.
SYnes bare der menagler nogle horn, eller et eller andet, har sådan én ikke sådan nogen?
Tænkte lige om man kunne lave dem med noget snold?

Mette - som ikke ved om Mariehøns har horn ?

Anmeld

29. juni 2009

birgittemarie

Ahaaa, så fandt jeg ud af, hvad du puttede indeni! Nice... Jeg vil også bruge almindelige lagkagebunde til fødselsdagskagen så. Den mudcake Dino røg simpelthen i skralderen tilsidst - altså den sidste tredjedel. Den var lige voldsom nok.

Tip: Jeg fandt ud af, at sugarpasten lige kunne komme en tur ca. 10-20 sek. i mikroen, hvis den var blevet helt hård og åndsvag at arbejde med. Så var den fin  og kunne æltes sammen igen.

FED mariehøne. Stig er slem.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.