HJÆLP- hvor meget brugte i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Jeg kunne ikke undvære vores lift. De brugte den til at sove i om natten i starten og i barnevognen når vi var på tur.

Men vil også sige at mine børn er forårsbørn så voksi ville bære for varm.
Når din er efterårsbarn og du ønsker voksi så ville jeg godt kunne undvære en lift. Det kender jeg godt flere med efterårsbørn der har kunne.

Med hensyn til at bruge lift når baby er 10 mdr ville jeg ikke få den brugt baby er så stor at den har brug for mere plads omkring sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

2babygirls

Louise Jørgensen skriver:

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Klart begge dele  Vi brugte liften til hun voksede ud af den (Madeleine) og brugte så slee bee indtil det blev for varmt 

Anmeld

16. april 2013

maryjane

Her brugte vi liften meget. Hun sov i den i tremmesengen... Og små lure i sofaen og når vi ikke var hjemme osv. 

Anmeld

16. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er alberte først lige kommet ud ad liften, da hun blev 9 mdr'er, så her ville vi ik ku ha undværet det! Og tror vi brugte den næsten lige så længe med thea. Vh stine

Anmeld

17. april 2013

Louise Jørgensen

Babymor2010 skriver:

Jeg kunne ikke undvære liften  Dog brugte vi den kun i ca. 5 mrd. inden hun blev for stor til den 

Min venindes dreng voksede ud af liften efter 3 måneder!!!!! WOW

Anmeld

17. april 2013

Valle81

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Jeg brugte min lift til alle tre hele tiden:0) De første mange måneder sov de kun i den/eller i vuggen.

Hver gang de sov, så blev de puttet i liften og så satte jeg liften i vuggen eller i barnevognen. Om natten sov de også i liften, enten inde mellem min mand og jeg eller i liften i vuggen. Jeg brugte også kun lift i barnevognen.

Jeg brugte den også, når jeg fx skulle lave mad, så havde jeg liften med ud på køkken bordet:0)

De første 3-5 mdr var det deres "andet" hjem:0)

Anmeld

17. april 2013

pcoramt

JAA.. kan bare godt lide tanken om at vogn og lift/passer sammen i stoffet Lige en af de ting jeg "snobber" lidt over!

haha sådan har jeg det altså også! og vores vogn er navy blå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.