HJÆLP- hvor meget brugte i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Louise Jørgensen

pcoramt skriver:

jeg har også termin i oktober (nok nærmere september da der er 2) vi har købt to voksiposer, da jeg nok er lidt for nærig til at købe to lift også.. liftene vi skal bruge er bløde, da de skal kunne være i en tvillingevogn..

min veninde har til sin første datter brugt lift, men den er til hendes nr. 2 blevet skiftet ud med en voksi, og det er de vidst meget glade for

Tillykke med dine tvillinger Hvor dejligt. Det er åbenbart meget blandet hvor meget og hvor lidt liften bliver brugt.

Det er rart med lidt forskellige tilbagemeldinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

pcoramt

Louise Jørgensen skriver:

Tillykke med dine tvillinger Hvor dejligt. Det er åbenbart meget blandet hvor meget og hvor lidt liften bliver brugt.

Det er rart med lidt forskellige tilbagemeldinger.

Tak hvad med at købe brugt? synes tit man ser dem til en fornuftig pris

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

pcoramt skriver:

Tak hvad med at købe brugt? synes tit man ser dem til en fornuftig pris

JAA.. kan bare godt lide tanken om at vogn og lift/passer sammen i stoffet Lige en af de ting jeg "snobber" lidt over!

Anmeld

16. april 2013

morethanperfect

Vi har ikke kunne undvære liften til nogle af dem ..

Men det er fordi de begge har ville vugges i søvn .. Sååå ..

Anmeld

16. april 2013

modesty

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Vi havde en voksipose med bæreplade og jeg har aldrig brugt, eller savnet, en lift. Min dreng er også fra oktober og det var perfekt med voksien. Man slap for alt hvad der hed overtøj, bare på med en lille hue og et par vanter og ned i posen. Når det bliver sommer, kan baby ikke være i liften længere - man bruger dem kun cirka det første halve år.

Men jeg ville ikke undvære bærepladen.

Anmeld

16. april 2013

birthee

Jeg har brugt lift til de to store, og bruger det også til lillebror på 11 uger... Jeg har været rigtig glad for det, og ville ikke undvære det for noget... Jeg har brugt den som seng til dem når vi har været nogle steder, har haft den med i mødregruppe, så baby kunne sove deri, og så synes jeg det er rart, som en anden skriver, at man kan tage baby med på café når der ikke er plads til barnevogn, samt det skærmer babyen lidt mod for mange indtryk, der kan overstimulere babyen.... 

Så ja, selv om du har en voksipose, så tror jeg stadig du ville blive glad for liften - også hvis du ikke har tænkt dig at købe vugge til babyen, så kan du stille liften i tremmesengen 

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

modesty skriver:

Vi havde en voksipose med bæreplade og jeg har aldrig brugt, eller savnet, en lift. Min dreng er også fra oktober og det var perfekt med voksien. Man slap for alt hvad der hed overtøj, bare på med en lille hue og et par vanter og ned i posen. Når det bliver sommer, kan baby ikke være i liften længere - man bruger dem kun cirka det første halve år.

Men jeg ville ikke undvære bærepladen.

OkaY.. det er brugbar viden for mig Vil også gerne bruge pengene fornuftigt. Vi har også købt med bæreplade i- så den kan sagtens bruges til det.

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

birthee skriver:

Jeg har brugt lift til de to store, og bruger det også til lillebror på 11 uger... Jeg har været rigtig glad for det, og ville ikke undvære det for noget... Jeg har brugt den som seng til dem når vi har været nogle steder, har haft den med i mødregruppe, så baby kunne sove deri, og så synes jeg det er rart, som en anden skriver, at man kan tage baby med på café når der ikke er plads til barnevogn, samt det skærmer babyen lidt mod for mange indtryk, der kan overstimulere babyen.... 

Så ja, selv om du har en voksipose, så tror jeg stadig du ville blive glad for liften - også hvis du ikke har tænkt dig at købe vugge til babyen, så kan du stille liften i tremmesengen 

OkaY- tak for svar Ja nu er jeg jo så kommet videre "mentalt" og er nu nået til spørgsmålet angående tremmeseng/vugge. hehe. Fagre nye verden!!!

Stort Tillykke med Lillebror.

Anmeld

16. april 2013

Hullabullabulla

Har både voksi og lift.. Voksien bruges i barnevognen herhjemme - og liften sover han i om natten/ude hos gæster, mødregruppe osv..

Ville ikke selv undvære liften - købte dog en brugt da jeg synes den var for dyr fra ny af..

Anmeld

16. april 2013

birthee

Louise Jørgensen skriver:

OkaY- tak for svar Ja nu er jeg jo så kommet videre "mentalt" og er nu nået til spørgsmålet angående tremmeseng/vugge. hehe. Fagre nye verden!!!

Stort Tillykke med Lillebror.

Ja, der er mange ting man skal tage stilling til, når man venter sin første lille guldklump  Vi har brugt vugge til alle 3, en fast vugge til at sove i og en hængevugge til køkkenet - så skulle vi ikke flytte frem og tilbage med sovemulighederne fra det ene rum til det andet... Pøj pøj med det 

p.s. Hvis du overvejer en fast vugge, så vil jeg anbefale den fra babysam der kan laves om til bænk efterfølgende, så får man lidt mere for pengene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.