HJÆLP- hvor meget brugte i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
36 svar
25 synes godt om
16. april 2013

Louise Jørgensen

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

lycly

Louise Jørgensen skriver:

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Hvornår har du termin?

Jeg har termin her til mig og havde i første omgang ikke bestilt lift, men endte med at gøre det alligevel. Vil ikke ligge en baby i en kørepose hele sommeren, det er alt for varmt.

Desuden var jeg rigtig glad for lift til min datter, hun sov i den om natten så hun kunne ligge lige ved siden af vores seng. Plus den var godt for hende at sove i når vi var ude hos andre, da den jo kan skærmes af, hvilket en kørepose ikke kan. Så jeg synes faktisk liften er uundværlig

Anmeld

16. april 2013

Zelinasmor

Hej Damer.

Gode råd ønskes. Tak

Jeg havde ALDRIG kunne undvære liften til vores datter. Aner ikke hvad jeg havde gjort uden. Det er bare SÅ god at have med sig, den kan bruges som "vugge", til at tage lure. På café besøg med veninderne, kan du tage liften ud af barnevognen (det er ikke alle steder der er plads til vognen derinde) og så stille liften på en stol ved siden af dig så du har styr på bebs. 

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

LuLy skriver:

Hvornår har du termin?

Jeg har termin her til mig og havde i første omgang ikke bestilt lift, men endte med at gøre det alligevel. Vil ikke ligge en baby i en kørepose hele sommeren, det er alt for varmt.

Desuden var jeg rigtig glad for lift til min datter, hun sov i den om natten så hun kunne ligge lige ved siden af vores seng. Plus den var godt for hende at sove i når vi var ude hos andre, da den jo kan skærmes af, hvilket en kørepose ikke kan. Så jeg synes faktisk liften er uundværlig

Jamen den lille skulle gerne komme i starten af Okober- så derfor er køreposen genial til den tid.

Men tænker nemlig også at så er han 10 måneder i Maj 2014/sommer og der er en kørepose jo VARM!

Mine forældre skal betle "gildet" vogn/lift så de vil gerne være sikre på jeg får brug for liften. Men hvad ved jeg, første barn jo

Anmeld

16. april 2013

Maja_4000

Vi brugte liften når vi var ude og ikke havde barnevogn med .. Og så brugte vi den da hun skulle fra slyngevugge til tremmeseng købte en 'brugt' (den var som ny) og ville ikke have undværet den!

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

xoxotasha skriver:

Jeg havde ALDRIG kunne undvære liften til vores datter. Aner ikke hvad jeg havde gjort uden. Det er bare SÅ god at have med sig, den kan bruges som "vugge", til at tage lure. På café besøg med veninderne, kan du tage liften ud af barnevognen (det er ikke alle steder der er plads til vognen derinde) og så stille liften på en stol ved siden af dig så du har styr på bebs. 

Jeg tænker mere, om jeg får brug for den når jeg har køreposen med bund. Når det bliver sommer er han 10 måneder i 2014. Putter man bebs i liften når han er 10 måneder? Eller kan han så sagtens ligge i vognen uden lift?

Anmeld

16. april 2013

Zelinasmor

Jeg tænker mere, om jeg får brug for den når jeg har køreposen med bund. Når det bliver sommer er han 10 måneder i 2014. Putter man bebs i liften når han er 10 måneder? Eller kan han så sagtens ligge i vognen uden lift?

Bebs kan godt ligge uden lift som 10 måneder. Men ja, det er jo individuelt hvad man har behov for. Jeg har bare været utrolig glad for vores 

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

xoxotasha skriver:

Bebs kan godt ligge uden lift som 10 måneder. Men ja, det er jo individuelt hvad man har behov for. Jeg har bare været utrolig glad for vores 

OkaY..  Tak for svar.. jeg må lige tænke mig godt om. Er på dybt  vand med alt det baby udstyr......!!!!

Anmeld

16. april 2013

B&J

jeg kunne ikke undvære vores lift, daniel var en lille dreng og den gav ham meget trykhed om natten når han sov i den også når vi var ude og gå med barnevognen osv..

Anmeld

16. april 2013

pcoramt

Hej Damer.

Gode råd ønskes. Tak

jeg har også termin i oktober (nok nærmere september da der er 2) vi har købt to voksiposer, da jeg nok er lidt for nærig til at købe to lift også.. liftene vi skal bruge er bløde, da de skal kunne være i en tvillingevogn..

min veninde har til sin første datter brugt lift, men den er til hendes nr. 2 blevet skiftet ud med en voksi, og det er de vidst meget glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.