HJÆLP- hvor meget brugte i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

lycly

Louise Jørgensen skriver:

Jamen den lille skulle gerne komme i starten af Okober- så derfor er køreposen genial til den tid.

Men tænker nemlig også at så er han 10 måneder i Maj 2014/sommer og der er en kørepose jo VARM!

Mine forældre skal betle "gildet" vogn/lift så de vil gerne være sikre på jeg får brug for liften. Men hvad ved jeg, første barn jo

Man bruger ikke en kørepose når barnet er 10 mdr Så sidder de bare op i barnevognen eller er kommet i klapvogn

Køreposen kan sagtens bruges i oktober, men igen, den er ikke skærmet af, så den er ikke ideel at bruge som seng når I er ude. Så kan I selvfølgelig vælge bare at tage barnevognkassen med ind, hvis I fx er på besøg hos folk.

Min veninde fødte i oktober og havde lift, og hun brugte den dog kun i 3-4 mdr men kunne slet ikke have undværet den. Hun er gået over til voksipose nu, og til sommer er hendes datter stor nok til at undvære, og bare sidde i barnevognen Jeg fik et sommerbarn og brugte lift de første 4 måneder og skiftede så til drømmepose hele vinteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

LilleChelle

Vi har også brugt voksi - han er også oktoberbarn. 

Og ellers har jeg brugt meget at bære ham på maven under min jakke i en vikle  

Men liften har vi aldrig brugt  

Anmeld

16. april 2013

C-Dog

Jeg ville ikke have undværet liften. Når man skulle ud og trille med vognen var det dejlig nemt lige at ta liften med sovende baby med ind hos folk, specielt hos folk i lejlighed ville det ha været svaært at slæbe en hel barnevogn med op for at de kunne sove. Vi brugte den i sengen så sengen ikke virkede stor og farlig. Og så var den også nem lige at ha med i bilen når man skulle til fødselsdag osv så man kunne lægge baby til at sove i den istedet for at have baby på armen i flere timer (det er vist hverken sundt for mor eller baby )

Anmeld

16. april 2013

Maja88

FrkHamilton skriver:

Jeg ville ikke have undværet liften. Når man skulle ud og trille med vognen var det dejlig nemt lige at ta liften med sovende baby med ind hos folk, specielt hos folk i lejlighed ville det ha været svaært at slæbe en hel barnevogn med op for at de kunne sove. Vi brugte den i sengen så sengen ikke virkede stor og farlig. Og så var den også nem lige at ha med i bilen når man skulle til fødselsdag osv så man kunne lægge baby til at sove i den istedet for at have baby på armen i flere timer (det er vist hverken sundt for mor eller baby )

ville ikke kunne sige det bedre selv....

vi brugte også liften til baby svømning, efterfødselsgymnastik osv....

man kan bare skærme de små mere af..

men jeg tror da hun var 5 måneder skiftede vi over til en sleebee bag

Anmeld

16. april 2013

Chevro

Jamen den lille skulle gerne komme i starten af Okober- så derfor er køreposen genial til den tid.

Men tænker nemlig også at så er han 10 måneder i Maj 2014/sommer og der er en kørepose jo VARM!

Mine forældre skal betle "gildet" vogn/lift så de vil gerne være sikre på jeg får brug for liften. Men hvad ved jeg, første barn jo

Når du når sommeren næste år, er barnet alt for stort til liften (: Men vi havde en vugge - som var alt for stor og slet ikke tryg nok for ham at ligge i, så vi brugte utrolig meget liften om natten og indendørs! Det er en virkelig tryg base for dem, når de kommer ud. Fordi den er lille, kalechen gør at den er meget mere tryg end en vugge (afhængig af hvilken slags i har selvfølgelig)

:-)

Anmeld

16. april 2013

Louise Jørgensen

Tak for svar allesammen.. meget brugbar viden i alle kommer med

Anmeld

16. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Jeg brugte liften i 7-8 mdr Og vil på ingen måde undvære den. Men jeg har så aldrig været ejer a en køre/sovepose ..

Anmeld

16. april 2013

Clisolka

Hej Damer.

Jeg står og skal til at bestille barnevogn- Men er i tvivl om jeg skal bestille liften med..?

Jeg har købt en trille-kørepose da jeg tænker den er varm og lun og ligge i til viter. Men vil jeg blive ked af ikke at have liften også?

Hvad siger i? Har spurgt lidt rundt omkring i omgangskredsen, og det er godt nok uenighed.

Gode råd ønskes. Tak

Jeg kunne ikke undvære liften  Dog brugte vi den kun i ca. 5 mrd. inden hun blev for stor til den 

Anmeld

16. april 2013

Masig

Her var lift guld værd... Kunne slet ikke have undværet den, det er så meget nemmere lige at have baby i den når man skal nogle steder istedet for at have barnevognen med... så kan baby sove alle steder uden problemer og skærmes lidt af for omgivelserne.... Dog brugte vi den kun i ca 4-5 mdr, men den blev så sandelig også brugt flittigt... Jeg ville til enhver tid vælge lift. 

vi har også voksipose med bæreplade, men det var først til vinter vi brugte den (vores søn er fra juli), hvor han skulle have noget varmere at sove i i barnevognen end bare dynen.... Den ville efter min mening slet ikke kunne erstatte liften til en lille baby...

Anmeld

16. april 2013

Lilje82

vi brugte listen hele tiden i al den tid han kunne være i den, han sov i den både nat og dag. Ville undvære liften Hvis der skulle komme en mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.