hvilke body'r er perfekte til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

AlberteSophie

Noa Noa og WHEAT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Vi er først ved så småt at købe rigtigt undertøj til Daniel da han er i str 98 nu

Store dreng

Anmeld

15. april 2013

Mom2

1990h skriver:

nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings?

så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?

og hvorfor er der nogle der knapts så gode?

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Da jeg har en meget smal baby er vi gået væk fra Føtex, Bilka og andre helt billige mærker, da de simpelhent er for brede og ikke sidder godt.

Jeg har i stedet købt en del fra Name It da de er rimelig smalle og lige fået øjnene op for at Smallstuff (desværre et dyrt mærke :/ ) har dejlige smalle bodyer, så dem vil jeg bestemt jagte i genbrug forskellige steder...
Vi har også lidt fra H&M som heller ikke er så brede, men de er dyre  end Name Its bodyer, så derfor har vi ikke så mange derfra

Anmeld

15. april 2013

Jibbe

Mine yndlings bodyer til drengene har været fra petit bateau. De er fantastiske og lidt dyre

Anmeld

15. april 2013

Sitrani

1990h skriver:

nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings?

så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?

og hvorfor er der nogle der knapts så gode?

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Jeg synes faktisk dem fra H&M er bedst De sidder pænt på min datters krop, og bliver aldrig for stor i halsen.... og så er det nemt at give hende på med knap-lukning osv. Synes aldrig dem med den der underlige åbning, som går ind over hinanden, er særlig god....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.