hvilke body'r er perfekte til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

maryjane

Vi køber mest dem fra h&m (dem hvor der er rabat hvis man tager to, eller tre...) de passer bedst... De helt hvide fra friends mærket (tror det kan købes i Føtex osv...) er for bredt for oven til vores pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Clisolka

1990h skriver:

nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings?

så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?

og hvorfor er der nogle der knapts så gode?

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Herhjemme bruger vi primært bodys fra Name It eller H&M 

Anmeld

15. april 2013

dola

1990h skriver:

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Jeg går mest efter dem med knaplukningen for oven(og forneden hø hø....) OG ellers går jeg efter dem jeg synes er pænest til de billigste penge...

Anmeld

15. april 2013

modesty

H&M, Småfolk, Petit Bateau, Serendipity er dem der har bedst pasform til min søn. Ej Sikke Lej sidder nogle gange rigtig godt på ham, nogle gange er deres modeller helt mærkelige (meget brede), men det er mest de gamle modeller.

Katvig og Holly er lidt for lange/smalle. De kan dog bruges alligevel hvis jeg køber dem et nummer større end andre mærker. Molo synes jeg generelt er helt oppe i luften hvordan de sidder og om de bliver vasket ud af form eller ej. Soft Gallery synes jeg er dårlig kvalitet i forhold til prisen. Både Molo og SG har desuden 5% lycra i deres bodyer og det bryder jeg mig ikke om - kan klart bedst lide 100% bomuld.

Name It sidder også fint på ham, men jeg kan ikke så godt lide deres design og farver, så jeg køber fra h&m i stedet.

Mærkebodyerne køber jeg brugt på dba og trendsales, eller på loppemarkeder.

Specielt de små størrelser vælter det med på loppemarkeder. 5-10 kr. pr. body (plus heldragt og bukser) som stort set ikke er brugt gav jeg for str. 50-62. 

Anmeld

15. april 2013

2babygirls

1990h skriver:

Hollys hvis det skal være luksus. Har en gennemsnits baby og de sidder så godt på hende.

men vi har flest name it og Bilka bodyer

Anmeld

15. april 2013

AnnaK89

Her sidder Molo, Småfolk og Hummel bedst
Men jeg er nu også rigtig glad for smallstuff og tumble n' dry

Jeg gider ikke rigtig tøj der bliver vasket ud af form allerede efter en vask - så derfor er det sjældent h&m, little one osv.
Så vil jeg altså hellere købe dyrere mærker brugt.

Anmeld

15. april 2013

Aabye

Her er det bilkas vi bruger.. så bliver jeg nemlig ikke ærgerlig hvis ungen skider igennem og der kommer pletter på som jeg ikke kan få af Køber dem nemlig når de koster 12-15-20 kr stykket

Anmeld

15. april 2013

gonefishing

1990h skriver:

Jeg er enig med at Mads og Mette er de bedste!
Dog må jeg erkende at den ene småfolk body min datter har, er super lækker i kvaliteten.

Anmeld

15. april 2013

ECOchild.dk

Hej

Vi har tit brug bodystockings i tynd uld i den kolde tid og bomuld i sommerhalvåret. Lange og korte ærmer afhængig af temperatur.

Jeg har altid prioriteret økologiske bodystockings højt da de jo er i direkte kontakt med huden.

Mvh. Lotte

økologi til baby  www.ecochild.dk

Anmeld

15. april 2013

twinny

Hummel og hust &Claire tror jeg det hedder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.