nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings
?
så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?
og hvorfor er der nogle der knapts så gode?
til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm
H&M, Småfolk, Petit Bateau, Serendipity er dem der har bedst pasform til min søn. Ej Sikke Lej sidder nogle gange rigtig godt på ham, nogle gange er deres modeller helt mærkelige (meget brede), men det er mest de gamle modeller.
Katvig og Holly er lidt for lange/smalle. De kan dog bruges alligevel hvis jeg køber dem et nummer større end andre mærker. Molo synes jeg generelt er helt oppe i luften hvordan de sidder og om de bliver vasket ud af form eller ej. Soft Gallery synes jeg er dårlig kvalitet i forhold til prisen. Både Molo og SG har desuden 5% lycra i deres bodyer og det bryder jeg mig ikke om - kan klart bedst lide 100% bomuld.
Name It sidder også fint på ham, men jeg kan ikke så godt lide deres design og farver, så jeg køber fra h&m i stedet.
Mærkebodyerne køber jeg brugt på dba og trendsales, eller på loppemarkeder.
Specielt de små størrelser vælter det med på loppemarkeder. 5-10 kr. pr. body (plus heldragt og bukser) som stort set ikke er brugt gav jeg for str. 50-62.
Anmeld