hvilke body'r er perfekte til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.368 visninger
54 svar
22 synes godt om
14. april 2013

1990h

nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings?

så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?

og hvorfor er der nogle der knapts så gode?

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Silas&Mille

Her bruger vi mest dem fra Bilka og Føtex, både Little One og Mads&Mette. Men synes dem fra Mads&Mette er de bedste

Anmeld

14. april 2013

StudPsyk

1990h skriver:

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Faktisk dem Fra føtex, bortset fra de er lidt smalle.. vi har faktisk flest fra Name it, de er bare så store i halsen!

Anmeld

14. april 2013

1990h

Janne T. skriver:

Faktisk dem Fra føtex, bortset fra de er lidt smalle.. vi har faktisk flest fra Name it, de er bare så store i halsen!

jeg er meget spændt på dem fra name it, om de ligeså lækre på som de ser ud syntes de virker gode.. men nu du siger det kan jeg da godt huske det med halsen

Anmeld

14. april 2013

Fenja09

1990h skriver:

Herhjemme sidder Name It, H&M, ESL og Noa Noa rigtig godt på vores datter. Jeg er ikke så pjattet med dem fra Føtex og Bilka, fordi de ofte er bredere end de er lange, så de sidder rigtig dårligt på Alberte. Hun er nemlig en slank og lang pige.

/Fenja

Anmeld

14. april 2013

1990h

Silas&Mille skriver:

Her bruger vi mest dem fra Bilka og Føtex, både Little One og Mads&Mette. Men synes dem fra Mads&Mette er de bedste

okay..har nogle natdragter fra little one

Anmeld

14. april 2013

1990h

Fenja09 skriver:

Herhjemme sidder Name It, H&M, ESL og Noa Noa rigtig godt på vores datter. Jeg er ikke så pjattet med dem fra Føtex og Bilka, fordi de ofte er bredere end de er lange, så de sidder rigtig dårligt på Alberte. Hun er nemlig en slank og lang pige.

/Fenja

hvad er esl?

Anmeld

14. april 2013

Louise H.

Her er det H&M der sidder bedst men little one er også fin

Anmeld

14. april 2013

Fenja09

1990h skriver:

hvad er esl?

Det er bare en forkortelse af Ej Sikke Lej

Anmeld

14. april 2013

NessaXenia

Hollys, name it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.