hvilke body'r er perfekte til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Juliekp

1990h skriver:

nu har jeg snart hørt utroligt mange meninger om body' stockings?

så tænkte på, hvilke syntes du er bedst til dine børn og hvorfor ?

og hvorfor er der nogle der knapts så gode?

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Min datter bruger kun bodyer fra H&M. Det er dem der sidder bedst på hende og så er jeg mest til slå-om bodyer uden motiver på, og de fås i H&M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Chevro

Bare dem med knapper / lukning i halsen (: Dem uden noget er for brede og for vidde.

Bruger alle slags - undtaget molo, kan ikke lige deres tøj / farver og mønstre. Men bruger ekstra meget Hummel, fantastisk tøj til fin pris og ellers er H&Ms bodyer mega gode i pasformen. Men det er jo hvordan barnets form arder sig (:

Anmeld

14. april 2013

C-Dog

har vildt mange forskellige mærker. Men babysams 4 for 100 eller hvad det er bryder vi os ikke om. Halsen er så stor at den falder ned på skuldrene. Vi har name it, mio, h&m, esl, småfolk, og nogle fra brugsen og de er gode. :-) molo er også- de er bare røvdyre :-P

Anmeld

14. april 2013

lycly

Jeg kan rigtig godt lide de der rib bodystockings fra Be Kids fra babysam. De sidder bare super godt

Anmeld

14. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
1990h skriver:

til vores kommende pige har vi købt en del fra name it, lidt fra mee too også har vi fået lidt forskellige føtex, bilka bodys når min mor er stødt på gode tilbud..har også lidt fra hogm

Karla bruger NameIt, h&m, minymo og dem fra Bilka. Men de bedste vi har er 2 stk jeg fandt i Brugsen (friends) billigt i en rodekasse :-) Synes h&m er meget bred ved lukningen i skridtet. Kommer lige i tanke om, at da hun var mindre, havde hun en fra Melton, den var virkelig god, for den var smal mellem benene og så var flappen lidt længere, så den ikke skulle lukkes helt mellem benene...- forstår du ? :-)

//Mette

Anmeld

14. april 2013

1990h

MKBP skriver:

Karla bruger NameIt, h&m, minymo og dem fra Bilka. Men de bedste vi har er 2 stk jeg fandt i Brugsen (friends) billigt i en rodekasse :-) Synes h&m er meget bred ved lukningen i skridtet. Kommer lige i tanke om, at da hun var mindre, havde hun en fra Melton, den var virkelig god, for den var smal mellem benene og så var flappen lidt længere, så den ikke skulle lukkes helt mellem benene...- forstår du ? :-)

//Mette

..tak for svar.

ja forstår smiler..

jeg har også fundet nogle billige et par gange i brugsen..bliver spændende om de er gode..ellers er 10 kroner ikke lige det største tab. de var også i en rode kasse

Anmeld

14. april 2013

Røverdatter

Jeg elsker uld body'er. Vi bruger både fra Ænglamark, Små rollinger, Joha og Care.

Især Joha og Care er gode, men de ligger i den dyre ende..

Anmeld

14. april 2013

Francisca

1990h skriver:

Har prøvet rigtig mange forskellige mærker. 

Men dem som sidder godt på min datter og som er lækre i kvaliteten er: Noa Noa - Joha - Smallstuff - Hummel - Tommy hilfiger

har tænkt på og prøve nogle fra hollys - molo 

Anmeld

14. april 2013

Maja88

Enten h&m eller pippi rib bodyer

Anmeld

15. april 2013

smølfine

Her er det molo, joha og katvig, der passer bedst. Name it har jeg samme oplevelse som flere herinde, at de bliver så store i halsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.