Jeg går all in- gider i heppe på mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

VNB

FrkZier skriver:

taaak

åh jeg er bare taknemmelig for jeg med sikkerhed ved jeg ikke kommer til at gå over! - så ville jeg sgu også ende med at udføre et kejsnersnit på mig selv hjemme i stuen

jeg har nu  også mine tvivl, men det skader vel aldrig at prøve

vi for han kommer snart!

og jeg ville synes det var sjovt hvis han kom i næste uge, fordi der er både farfar,farmor OG morfar ude at rejse - så synes lige de skal have sig en lærestreg, de skal da ikke bare skride når jeg skal føde, hvad tænker de dog på

hehe ja hvad bilder de sig dog ind men så har de jo noget at glæde sig til at komme hjem til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

Krydser helt vildt!

De sidste 2 gange har jeg ikke gjort noget! Der er det bare startet dog 11 dage over termin begge gange

taaak
åh gud det var længe over!

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

VNB skriver:

hehe ja hvad bilder de sig dog ind men så har de jo noget at glæde sig til at komme hjem til 

synes det lidt flabet de rejser! min far tager til bornholm og andreas far og hans kone skal til rom! jeg begriber ikke at de "tør" , de vil fortryde det for evigt hvis jeg føder mens de væk!

min mor skulle til paris nu her, den rejse har hun aflyst fordi hun ikke tør tage chancen at jeg føder mens hun er væk, men kvinder er måske også mere følsomme med sådanne ting end mænd

Anmeld

10. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Ja nu går jeg sgu all-in, nu skal den unge ud

jeg bliver sat igang senest til termin pga. ret voldsomt karpal tunnel syndrom så kan snart ikke tørre mig selv i røven mere (and the image is for free) - men jeg vil jo meget gerne gå igang af mig selv inden igangsættelsen!

derfor går jeg nu all-in på ALLE skrøner om at sætte en fødsel igang!

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

sex TJEK (og har sagt til kæresten at han er tvunget HVER DAG)

kom gerne med alle jeres skrøner!

og så må i gerne heppe på mig og inkludere mig i  jeres aftenbøn så vi kan få supermanden ud inden igangsættelsen

-Hilsen FrkZier 37+0

Har hørt at motion i det hele taget skulle være godt - løb en tur, gå op og ned ad trapper??

Schweppes tonic indian water som skulle indeholde kinin som skulle sætte det hele igang

Masserer brystvorterne mange gange om dagen..

Skal altså siges at jeg ikke aner om noget af det her virker, da det jo bare er skrøner - men, det er da forsøgene værd!!

Og tillykke med en fuldbåren supermand! KOM SÅ UD, SUPERMAND 

Sender alverdens ve-støv til dig 

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Har hørt at motion i det hele taget skulle være godt - løb en tur, gå op og ned ad trapper??

Schweppes tonic indian water som skulle indeholde kinin som skulle sætte det hele igang

Masserer brystvorterne mange gange om dagen..

Skal altså siges at jeg ikke aner om noget af det her virker, da det jo bare er skrøner - men, det er da forsøgene værd!!

Og tillykke med en fuldbåren supermand! KOM SÅ UD, SUPERMAND 

Sender alverdens ve-støv til dig 

orv det var nogen nye nogen, dem har jeg ikke hørt før

taaaaak

vi krydser fingre for han snart gerne vil ud og se sin mor

Anmeld

10. april 2013

Mor Til Oktober Børn

FrkZier skriver:

Ja nu går jeg sgu all-in, nu skal den unge ud

jeg bliver sat igang senest til termin pga. ret voldsomt karpal tunnel syndrom så kan snart ikke tørre mig selv i røven mere (and the image is for free) - men jeg vil jo meget gerne gå igang af mig selv inden igangsættelsen!

derfor går jeg nu all-in på ALLE skrøner om at sætte en fødsel igang!

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

sex TJEK (og har sagt til kæresten at han er tvunget HVER DAG)

kom gerne med alle jeres skrøner!

og så må i gerne heppe på mig og inkludere mig i  jeres aftenbøn så vi kan få supermanden ud inden igangsættelsen

-Hilsen FrkZier 37+0

Sender vestøv afsted

Begge gange har vi lavet en masse senge gymnastik aftenen før

Med Mille startede jeg plukkeveer om morgen og med Kristian var det klokken 17.30 efter en gåtur ned til Milles gymnastik, som holdte efterårsferie  (kunne man sige sig selv!) ...

Anmeld

10. april 2013

VNB

FrkZier skriver:

synes det lidt flabet de rejser! min far tager til bornholm og andreas far og hans kone skal til rom! jeg begriber ikke at de "tør" , de vil fortryde det for evigt hvis jeg føder mens de væk!

min mor skulle til paris nu her, den rejse har hun aflyst fordi hun ikke tør tage chancen at jeg føder mens hun er væk, men kvinder er måske også mere følsomme med sådanne ting end mænd

ja tror helt sikkert at det betyder meget mere for kvinder... især ens mor skal hun med til fødslen eller?

Anmeld

10. april 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

taaak
åh gud det var længe over!

det ER lang tid at gå over!
Især når man fødte 37+ første gang

Man når i hvertfald at gå lidt i panik over deres størrelser i overtiden og mine basser vejede 4000 g og 4500 g

Så du er alligevel ret heldig at du ikke skal tænke på, at gå over tiden!

Anmeld

10. april 2013

kriknu

FrkZier skriver:

ej hvordan det?

skal man ikke vide hvad man laver deroppe? tænker, tror næppe min kæreste ville vide hvad der var hvad og tror sku heller ikke jeg ville stole på at lade ham gøre det

Jeg aner det ikke, men han havde googlet sig til det og sagt "ej må jeg ikke prøve?" - og hun var sådan godt og grundigt træt af det hele så hun tænkte bare jo jo gør endelig det! 

og det virkede åbenbart 

Anmeld

10. april 2013

MissMona

Jeg har talt med min jordemoder om at jeg helst vil undgå igangsættelse når vi når dertil. Hendes anbefaling var at gå til en akupunktør når jeg rammer uge 37. Som vist kunne aktivere nogle punkter der kan hjælpe processen. Om det så reelt virker ved jeg ikke! Men rigtig god fødsel når dagen oprinder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.