Jeg går all in- gider i heppe på mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

FrkZier

Britt88 skriver:

Hepper på dig!! Blev selv sat igang 36+5, fødte 36+6 uden problemer

Hep hep!!!

tak

åha det jo en dejlig historie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Laulund87

Jeg hepper gerne på dig

Har godt læst du har haft en svær graviditet så man kan vist godt unde dig at han snart kommer ud.. Det er vist også nogle harmløse metoder du vil afprøve

at han snart finder EXIT skiltet

Anmeld

10. april 2013

Miss Kat

Til fødselsforberedelse fik vi at vide at alle de der skrøner faktisk bare er... skrøner... F.eks. at gå op og ned ad trapper eller gå en lang tur (som vores jordemoder fortalte at mange hospitaler bare sender kvinderne i gang med, fordi de er løbet tør for stueplads eller lignende), krydret mad osv. - Bortset fra den med sex, som vist nok skulle være god nok, fordi man udløser et afslappende hormon.... Relaxin, vist nok..? Men for søren da, kan du overhovedet holde sexakten ud i den tilstand??

Hep hep!

Anmeld

10. april 2013

serinasmor

10. april 2013

kriknu

Min svoger løsnede min søsters slimhinder .. det hjalp ... hvis det var noget 

Bare lige op med et par fingre 

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Laulund87 skriver:

Jeg hepper gerne på dig

Har godt læst du har haft en svær graviditet så man kan vist godt unde dig at han snart kommer ud.. Det er vist også nogle harmløse metoder du vil afprøve

at han snart finder EXIT skiltet

taaaak

ja synes godt nok ikke det har været helt nemt, så er bare glad for der MAKS går 21 dage og så det slut

narh det er heldigvis ikke de helt store indgreb  jeg er igang med, nok egentlig  også bare fordi det er meget rart at have noget at holde sig beskæftiget med

Anmeld

10. april 2013

bøllen

Nu tvivler jeg stærkt på du kan " tvinge " bebs ud før tid .. Hvilket nok er ganske tvivlsomt . Kan godt forstå du gerne vil have baby ud , og som 37 er det jo inden for normalt termin.

forstår godt du gerne vil undgå igangsættelse , så vil  For du finder metoden 

kender ingen skrøner - men pøj pøj med projektet .

jo havde en kollega som snakkede om noget olie men kan ski ikke huske hvad

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Miss Kat skriver:

Til fødselsforberedelse fik vi at vide at alle de der skrøner faktisk bare er... skrøner... F.eks. at gå op og ned ad trapper eller gå en lang tur (som vores jordemoder fortalte at mange hospitaler bare sender kvinderne i gang med, fordi de er løbet tør for stueplads eller lignende), krydret mad osv. - Bortset fra den med sex, som vist nok skulle være god nok, fordi man udløser et afslappende hormon.... Relaxin, vist nok..? Men for søren da, kan du overhovedet holde sexakten ud i den tilstand??

Hep hep!

ja ved godt det bare er skrøner - men det skader vel ikke :p

så har jeg også noget at holde mig beskæftiget med mens jeg venter

må også indrømme at jeg ikke føler mig voldsomt sexy lige pt, og det heller ikke fordi jeg er specielt akrobatisk lige for tiden :p

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

bøllen skriver:

Nu tvivler jeg stærkt på du kan " tvinge " bebs ud før tid .. Hvilket nok er ganske tvivlsomt . Kan godt forstå du gerne vil have baby ud , og som 37 er det jo inden for normalt termin.

forstår godt du gerne vil undgå igangsættelse , så vil  For du finder metoden 

kender ingen skrøner - men pøj pøj med projektet .

jo havde en kollega som snakkede om noget olie men kan ski ikke huske hvad

jeg tror heller ikke rigtig der sker noget med mindre jeg i forvejen er moden og klar til at føde - men det meget hyggeligt at have et lille projekt at få tiden til at gå med

og så skader det vel ikke at prøve hehe.

har hørt om noget amerikansk olie, men har faktisk ikke lige helt undersøgt det

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Min svoger løsnede min søsters slimhinder .. det hjalp ... hvis det var noget 

Bare lige op med et par fingre 

ej hvordan det?

skal man ikke vide hvad man laver deroppe? tænker, tror næppe min kæreste ville vide hvad der var hvad og tror sku heller ikke jeg ville stole på at lade ham gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.