Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krussedulle skriver: det ER lang tid at gå over! Især når man fødte 37+ første gang Man når i hvertfald at gå lidt i panik over deres størrelser i overtiden og mine basser vejede 4000 g og 4500 g Så du er alligevel ret heldig at du ikke skal tænke på, at gå over tiden!
det ER lang tid at gå over! Især når man fødte 37+ første gang Man når i hvertfald at gå lidt i panik over deres størrelser i overtiden og mine basser vejede 4000 g og 4500 g Så du er alligevel ret heldig at du ikke skal tænke på, at gå over tiden!
ja det må man nok sige!
åh ville bare gå og være nervøs for de endte på 6kg
er også rigtig glad for at jeg VED at jeg ikke kommer til at gå over, hvis min karpal forstat bliver værre og værre vil de sætte mig igang med det samme, meeeen håber nu jeg kan holde det ud så jeg kan starte selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissMona skriver: Jeg har talt med min jordemoder om at jeg helst vil undgå igangsættelse når vi når dertil. Hendes anbefaling var at gå til en akupunktør når jeg rammer uge 37. Som vist kunne aktivere nogle punkter der kan hjælpe processen. Om det så reelt virker ved jeg ikke! Men rigtig god fødsel når dagen oprinder!
Jeg har talt med min jordemoder om at jeg helst vil undgå igangsættelse når vi når dertil. Hendes anbefaling var at gå til en akupunktør når jeg rammer uge 37. Som vist kunne aktivere nogle punkter der kan hjælpe processen. Om det så reelt virker ved jeg ikke! Men rigtig god fødsel når dagen oprinder!
ja har godt kigget både på akupuntur og zoneterapi - det koster bare en halv bondegård
bliver sku lidt nærrig
Tulle28 skriver: Prøv også vekagen, den virkede for mig Og ellers så er det sådan set bare en lækker chokolade/kokoskage
Prøv også vekagen, den virkede for mig Og ellers så er det sådan set bare en lækker chokolade/kokoskage
har du en opskrift på den?
FrkZier skriver: har du en opskrift på den?
FrkZier skriver: TAAAK hehe jeg har også sagt til Andreas at vi SKAL have sex hver dag indtil supermanden er kommet ud
TAAAK
hehe jeg har også sagt til Andreas at vi SKAL have sex hver dag indtil supermanden er kommet ud
HAHA
Så kan han heller ikk komme og brokke sig
og så skal han bare huske at ligge lidt til side ti supermand er kommet, for der bliver ikk meget at hente
gjorde der i hvert fald ikk herhjemme
Mor Til Oktober Børn skriver: HAHA Så kan han heller ikk komme og brokke sig og så skal han bare huske at ligge lidt til side ti supermand er kommet, for der bliver ikk meget at hente gjorde der i hvert fald ikk herhjemme
haha nej har heller ikke hørt noget brok fra ham
ja kan næsten forestille mig at overskuddet måske ikke er til det helt store med en lille nyfødt
FrkZier skriver: haha nej har heller ikke hørt noget brok fra ham ja kan næsten forestille mig at overskuddet måske ikke er til det helt store med en lille nyfødt
Nej, der var ikk meget herhjemme
Men nu har vi så også to små størrelser
Mor Til Oktober Børn skriver: Nej, der var ikk meget herhjemme Men nu har vi så også to små størrelser
håber på vi stadig kan opretholde vores nu relativt aktive sexliv - bare sådan ihvertfald en gang om ugen eller lign. så man ikke bliver helt forsømt
FrkZier skriver: orv det var nogen nye nogen, dem har jeg ikke hørt før taaaaak vi krydser fingre for han snart gerne vil ud og se sin mor
orv det var nogen nye nogen, dem har jeg ikke hørt før
taaaaak
vi krydser fingre for han snart gerne vil ud og se sin mor
Har I forresten fundet et navn til den lille supermand?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128