Jeg går all in- gider i heppe på mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.154 visninger
106 svar
54 synes godt om
10. april 2013

FrkZier

Ja nu går jeg sgu all-in, nu skal den unge ud

jeg bliver sat igang senest til termin pga. ret voldsomt karpal tunnel syndrom så kan snart ikke tørre mig selv i røven mere (and the image is for free) - men jeg vil jo meget gerne gå igang af mig selv inden igangsættelsen!

derfor går jeg nu all-in på ALLE skrøner om at sætte en fødsel igang!

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

sex TJEK (og har sagt til kæresten at han er tvunget HVER DAG)

kom gerne med alle jeres skrøner!

og så må i gerne heppe på mig og inkludere mig i  jeres aftenbøn så vi kan få supermanden ud inden igangsættelsen

-Hilsen FrkZier 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

AnonymMor

FrkZier skriver:

jeg bliver sat igang senest til termin pga. ret voldsomt karpal tunnel syndrom så kan snart ikke tørre mig selv i røven mere (and the image is for free) - men jeg vil jo meget gerne gå igang af mig selv inden igangsættelsen!

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

og så må i gerne heppe på mig og inkludere mig i  jeres aftenbøn så vi kan få supermanden ud inden igangsættelsen

-Hilsen FrkZier 37+0

jeg hepper på dig  

Anmeld

10. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

-Hilsen FrkZier 37+0

Er det nu jeg skal være monsternederen og spørge, om ikke det er bedre bebs bliver inde så længe som muligt til den er klar? Altså hvis du "tvinger" bebs ud før tid, risikerer du jo, at den havde brug for lidt mere tid til at blive færdigbagt - selvom man siger de er klar fra 37+ er der jo mange små, som har brug for lige lidt ekstra før de er sådan klar-klar Ikke for at være lyseslukker, jeg tror bare der er en grund til vi ikke går i fødsel før et bestemt tidspunkt

Anmeld

10. april 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

-Hilsen FrkZier 37+0

En masse vestøv afsted til dig søde og krydser for han kommer ud snart.
Prøv og gå op og ned af trapper..

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Janne T. skriver:

Er det nu jeg skal være monsternederen og spørge, om ikke det er bedre bebs bliver inde så længe som muligt til den er klar? Altså hvis du "tvinger" bebs ud før tid, risikerer du jo, at den havde brug for lidt mere tid til at blive færdigbagt - selvom man siger de er klar fra 37+ er der jo mange små, som har brug for lige lidt ekstra før de er sådan klar-klar Ikke for at være lyseslukker, jeg tror bare der er en grund til vi ikke går i fødsel før et bestemt tidspunkt

jeg har godt overvejet det, men jeg tænker bare at uanset hvad bliver han jo tvunget ud til termin og måske før hvis det fortsat bliver værre - så tænker at jeg kan gøre alt hvad jeg kan for at modne kroppen

fx hindbærblad the, det hjælper kun  hvis man er ved at være moden ligesom med et æble:

hvis man skubber til et ikke-modent æble vil det bare dingle, hvis man skubber til et modent æble falder det ned, uanset hvad vil begge æbler falde på et tidspunkt men hvis det er modent kan et lille skub hjælpe

hvis du forstår hvor jeg prøver at komme hen

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Rinepigen skriver:

jeg hepper på dig  

Taaaak

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

En masse vestøv afsted til dig søde og krydser for han kommer ud snart.
Prøv og gå op og ned af trapper..

tak

jeg parkede også bilen længst væk på parkringspladsen så jeg skulle gå så langt som muligt

Anmeld

10. april 2013

StudPsyk

FrkZier skriver:

jeg har godt overvejet det, men jeg tænker bare at uanset hvad bliver han jo tvunget ud til termin og måske før hvis det fortsat bliver værre - så tænker at jeg kan gøre alt hvad jeg kan for at modne kroppen

fx hindbærblad the, det hjælper kun  hvis man er ved at være moden ligesom med et æble:

hvis man skubber til et ikke-modent æble vil det bare dingle, hvis man skubber til et modent æble falder det ned, uanset hvad vil begge æbler falde på et tidspunkt men hvis det er modent kan et lille skub hjælpe

hvis du forstår hvor jeg prøver at komme hen

Joh, men om det så ikke var bedre også at vente til de igangsætter dig? Det må du selvfølgelig også selv om Det er ikke fordi jeg ikke forstår dig her 41+0 (gaaaarh!!!!), men ja.. Jeg er nok også bare pro alt det naturlige Jeg har selv drukket teen, men det har været for den der effekt man egentlig siger med det skulle være godt for livmoderen og give en "nemmere" fødsel

Anmeld

10. april 2013

Hullabullabulla

FrkZier skriver:

hindbærblad the TJEK

Ananas TJEK

-Hilsen FrkZier 37+0

Hepper på dig!! Blev selv sat igang 36+5, fødte 36+6 uden problemer

Hep hep!!!

Anmeld

10. april 2013

FrkZier

Joh, men om det så ikke var bedre også at vente til de igangsætter dig? Det må du selvfølgelig også selv om Det er ikke fordi jeg ikke forstår dig her 41+0 (gaaaarh!!!!), men ja.. Jeg er nok også bare pro alt det naturlige Jeg har selv drukket teen, men det har været for den der effekt man egentlig siger med det skulle være godt for livmoderen og give en "nemmere" fødsel

vil bare gerne undgå igangsættelsen da jeg helst vil have det så naturligt som muligt - og det bliver jo lidt svært hvis jeg skal ligge med vedrop og hele lortet

tror heller ikke teen direkte kan sætte en igang men den hjælper vidst bare med at modne livmoderen så der kommer bedre veer (har jeg læst) hvilket jo er ret fint for mig som 1. gangs da livmoderen godt kan være lidt sløv til at komme igang med de rigtige veer første gang

ps. jeg hepper på dig så han snart kan komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.