Lotus86 skriver:
Hej piger.
Jeg er gravid og er i dag 5+2. I søndags havde jeg lille bitte smule rødligt (lyst) på papiret efter toiletbesøg, der var også en smule mandag, dog mere brunligt. I går var der intet og i morges var der så brunt udflåd igen, men kun på papiret. Jeg har ingen smerter, har kun murren som jeg hele tiden har haft, og som jeg også havde i min sidste graviditet, jeg føler mig stadig gravid og kan stadig teste bragende positiv.
Hvad siger i? Lyder det som noget jeg skal være bekymret for? Og da i oplevede en sa, startede det så med pletvis udflåd eller var det der hele tiden?
Hej søde Nanna...og et forsigtigt tillykke

Jeg oplevede en sa første gang jeg varf gravid med Martin (skulle have haft tvillinger) min i uge 8 ca. begyndte jeg at pletbløde-udensmerter-, men efter 2 dage med pletblødning kom der en stor menstruationsligende blødning, så var ikke i tvivl....dog havde jeg stadig ingen smerter. først et par dage efter igen kom smerterne, og endnu en blødning, da kroppen ikke havde fået "det hele" væk under første blødning.
Synes du skal slå koldt vand i blodet hvis du også oplevede det ved din første graviditet, for det kan jo bare være slimhinderne der er irriteret.
Du er meget velkommen til at sende en pb hvis det er.
STORT
Anmeld