Hjælp - Jer der har oplevet en sa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Det var ret absurt må jeg sige.. Man gik og var mega ked af det også væltede symptomerne ind og man troede jo ik det ku la sig gøre. Men altså nu er jeg 26+6 så den er go nok

Det godt nok utroligt, en solstråle historie oven i en trist en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lotus86

frk1991 skriver:

Der er også mange hvor det ikke har betydet noget. Jeg vil dog i min næste graviditet få det tjekket for at have sindet i ro, så få det tjekket så du ikke er urolig:-)

Jeg skal til scanning på tirsdag, så der får jeg nok svar

Anmeld

10. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

å

Det godt nok utroligt, en solstråle historie oven i en trist en

Så absolut.. Så fat mod man må godt være lidt heldig engang imellem.. Så din bebs hygger sig sikkert os godt derinde

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Så absolut.. Så fat mod man må godt være lidt heldig engang imellem.. Så din bebs hygger sig sikkert os godt derinde

Åh hvor jeg håber du har ret

Anmeld

10. april 2013

frk1991

Lotus86 skriver:

Jeg skal til scanning på tirsdag, så der får jeg nok svar

Anmeld

10. april 2013

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid og er i dag 5+2. I søndags havde jeg lille bitte smule rødligt (lyst) på papiret efter toiletbesøg, der var også en smule mandag, dog mere brunligt. I går var der intet og i morges var der så brunt udflåd igen, men kun på papiret. Jeg har ingen smerter, har kun murren som jeg hele tiden har haft, og som jeg også havde i min sidste graviditet, jeg føler mig stadig gravid og kan stadig teste bragende positiv.

Hvad siger i? Lyder det som noget jeg skal være bekymret for? Og da i oplevede en sa, startede det så med pletvis udflåd eller var det der hele tiden?

Hej søde Nanna...og et forsigtigt tillykke

Jeg oplevede en sa første gang jeg varf gravid med Martin (skulle have haft tvillinger) min i uge 8 ca. begyndte jeg at pletbløde-udensmerter-, men efter 2 dage med pletblødning kom der en stor menstruationsligende blødning, så var ikke i tvivl....dog havde jeg stadig ingen smerter. først et par dage efter igen kom smerterne, og endnu en blødning, da kroppen ikke havde fået "det hele" væk under første blødning.
Synes du skal slå koldt vand i blodet hvis du også oplevede det ved din første graviditet, for det kan jo bare være slimhinderne der er irriteret.

Du er meget velkommen til at sende en pb hvis det er.

STORT

Anmeld

12. april 2013

L&V

Hvordan går det med dig?

Anmeld

12. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Hvordan går det med dig?

Tak fordi du spørger Det går fint, tror jeg. Jeg var til scanning i går, og der kunne man se en fin lille blommesæk i livmoderen, hvis jeg havde aborteret havde den været tom. Hun sagde, at det lignede en helt almindelig tidlig graviditet, så jeg krydser fingre for, at jeg kan se hjerteslag på torsdag hvor jeg skal scannes igen

Anmeld

12. april 2013

Lotus86

K.Rehder skriver:

Hej søde Nanna...og et forsigtigt tillykke

Jeg oplevede en sa første gang jeg varf gravid med Martin (skulle have haft tvillinger) min i uge 8 ca. begyndte jeg at pletbløde-udensmerter-, men efter 2 dage med pletblødning kom der en stor menstruationsligende blødning, så var ikke i tvivl....dog havde jeg stadig ingen smerter. først et par dage efter igen kom smerterne, og endnu en blødning, da kroppen ikke havde fået "det hele" væk under første blødning.
Synes du skal slå koldt vand i blodet hvis du også oplevede det ved din første graviditet, for det kan jo bare være slimhinderne der er irriteret.

Du er meget velkommen til at sende en pb hvis det er.

STORT

Hej søde du

Tak for din beretning, selvom det er en trist en af slagsen

Håber du og din yndige pige har det godt

Anmeld

12. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

Tak fordi du spørger Det går fint, tror jeg. Jeg var til scanning i går, og der kunne man se en fin lille blommesæk i livmoderen, hvis jeg havde aborteret havde den været tom. Hun sagde, at det lignede en helt almindelig tidlig graviditet, så jeg krydser fingre for, at jeg kan se hjerteslag på torsdag hvor jeg skal scannes igen

Godt at høre.. Det lyder jo bare dejligt så er chancerne jo ret stor må man sige.. Stort tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.