Hjælp - Jer der har oplevet en sa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Lotus86

LMX skriver:

for at alt ser fint ud på tirsdag

Der kan være mange grunde til at man bløder en smule i den tidlige graviditet og det behøver ikke betyde noget som helst.

Men vi kan selvfølgelig ikke vide hvad der sker i dit tilfælde. Du kan kun håbe og tro på at det er ubetydeligt.

Stort herfra.

ps: Jeg blødte selv fra uge 6-18ca men det var blodstyrtninger pga blødninger i livmoderen. Pomfritten hang fast og er nu 8 uger gammel og sund og rask

Ja, jeg ved godt det er helt naturligt at man kan bløde lidt i starten, men kan ikke lade være med at panikke lidt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lotus86

sulo skriver:

Jeg havde en SA i okt, jeg vågnede op kl 5.30 om morgenen med det der mindede om mens smerter, gik ud for at tisse og så var papiret rødt, jeg blødte megetlidt i mindre end to timer og mine graviditetssymptomer var helt væk, ringede til vagtlægen og kom til scanning dagen efter hvor det blev bekræftet.

Er 6+6 i dag og har oplevet rosa farvet og brunligt udflåd hver anden dag ca men kun meget lidt og har stadig symptomer (har også fået kvalme nu), har fået en tid til tidlig scanning på tirsdag så prøver at være tålmodig dertil

Jeg har heldigvis ikke rigtig blødt som sådan, det har været så lidt at det kun har været på papiret, intet i mine trusser, og jeg har stadig mine symptomer, så jeg håber

Dejligt du er blevet gravid igen, håber din lille spire bliver hvor den skal

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Happiness skriver:

Har ikke haft en sa/ma, men havde også brunligt udflåd i de første uger da jeg ventede Lukas. Og her kom han jo frisk og rask ud 9 mdr senere

Lægen sagde dengang at mange kvinder oplever det, og det ikke er grund til bekymring. Det er kun hvis man har frisk blod, at man skal reagere.

Det er jo lige sådan noget jeg kan lide at høre, at nogle har oplevet det samme, uden det havde nogen betydning

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

morethanperfect skriver:

Gemmelt blod (brunt) har så vidt jeg ved ingen betydning ..

Det er vidst kun hvis det er frisk blød man skal bekymre sig ..
Jeg havde også brunt i starten af begge mine graviditeter .. 

Det har jeg også læst, men nu har jeg så alligevel læst om flere, hvor deres SA er startet med brunligt udflåd

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Laulund87 skriver:

Præcis sådan startede min SA. Blødte brunligt i et par dage og så stoppede det for så at starte igen.

Det varede 14 dage ca før jeg så endelig blødte en del en enkelt dag hvor jeg så har tabt den.

Er ked af at høre at du har mistet. Blødte du som i når man har menstraution, altså styrkemæssigt hvis du forstår? Jeg har kun haft lidt on/of og kun på papiret, intet i trusserne, så det er jo ikke meget.

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

maryjane skriver:

Her var det udelukkende frisk blod, men også mange smerter... Det var i uge 11.

Krydser fingre 

Tak

Anmeld

10. april 2013

Moma

Lotus86 skriver:

Det er lige sådan noget jeg gerne vil høre, brunlige blødninger der ikke har haft nogen betydning - tak

Forresten

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Moma skriver:

Forresten

Tak

Anmeld

10. april 2013

frk1991

Jeg havde for en månede siden en MA som udviklede sig til en SA, ingen smerter før på dagen jeg tabte, det startede med brunt udflåd og blev ved i 14 dage med brunt udflåd. Forskeæligt hvor meget der var.

Mvh

Anmeld

10. april 2013

wabahabadubah

Da jeg havde min Sa startede det med lyserødt, frisk blod. Ganske lidt. Og det tiltog så, og på tredjedagen havde jeg rigtig kraftig blødning, og rigtig mange smerter!
Det startede med at bløde en eftermiddag (på min kærestes fødselsdag for det ikke skal være løgn), og allerede samme aften begyndte jeg at få smerter som var anderledes end den murren man har, når man er gravid.

Jeg tror som udgangspunkt det er et godt tegn at det er brunligt og ikke frisk blod. Men som andre også har skrevet er det jo meget forskelligt fra den ene til den anden hvordan en SA foregår!

Jeg for at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.