Hjælp - Jer der har oplevet en sa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

LMX

for at alt ser fint ud på tirsdag

Der kan være mange grunde til at man bløder en smule i den tidlige graviditet og det behøver ikke betyde noget som helst.

Men vi kan selvfølgelig ikke vide hvad der sker i dit tilfælde. Du kan kun håbe og tro på at det er ubetydeligt.

Stort herfra.

ps: Jeg blødte selv fra uge 6-18ca men det var blodstyrtninger pga blødninger i livmoderen. Pomfritten hang fast og er nu 8 uger gammel og sund og rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

sulo

Jeg havde en SA i okt, jeg vågnede op kl 5.30 om morgenen med det der mindede om mens smerter, gik ud for at tisse og så var papiret rødt, jeg blødte megetlidt i mindre end to timer og mine graviditetssymptomer var helt væk, ringede til vagtlægen og kom til scanning dagen efter hvor det blev bekræftet.

Er 6+6 i dag og har oplevet rosa farvet og brunligt udflåd hver anden dag ca men kun meget lidt og har stadig symptomer (har også fået kvalme nu), har fået en tid til tidlig scanning på tirsdag så prøver at være tålmodig dertil

Anmeld

10. april 2013

Happiness

Har ikke haft en sa/ma, men havde også brunligt udflåd i de første uger da jeg ventede Lukas. Og her kom han jo frisk og rask ud 9 mdr senere

Lægen sagde dengang at mange kvinder oplever det, og det ikke er grund til bekymring. Det er kun hvis man har frisk blod, at man skal reagere.

Anmeld

10. april 2013

morethanperfect

Gemmelt blod (brunt) har så vidt jeg ved ingen betydning ..

Det er vidst kun hvis det er frisk blød man skal bekymre sig ..
Jeg havde også brunt i starten af begge mine graviditeter .. 

Anmeld

10. april 2013

LMX

Men det er ikke altid at man skal bliver bekymret fordi man bløder frisk blod. Synes jeg lige at jeg vil pointere.

F.eks. hvis man bløder ved kontakt.. Sex eksempelvis. Så er det frisk blod, men uden betydning.

Og i mit tilfælde hvor der er hæmatomer i livmoderen. Giver også friske blødninger. Kraftige blødninger...

Anmeld

10. april 2013

Laulund87

Præcis sådan startede min SA. Blødte brunligt i et par dage og så stoppede det for så at starte igen.

Det varede 14 dage ca før jeg så endelig blødte en del en enkelt dag hvor jeg så har tabt den.

Anmeld

10. april 2013

maryjane

Her var det udelukkende frisk blod, men også mange smerter... Det var i uge 11.

Krydser fingre 

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Min sa startede med svage lyserøde strimler blod i udflåden derefter brunt udflåd on off i en uges tid også kom det "rigtige" blod i små klumper også større og større. Først da det kom gjorde det ondt.

Det er jo super forskelligt hvordan vores kroppe gør og reagere. Men hvis du bliver mere tryg så få en tidlig scanning

Åhh, ja så kan mit jo også være et dårligt tegn

Men jeg må jo bare se tiden an, der er ikke så meget andet at gøre, jeg skal til scanning på tirsdag, så krydser jeg fingre for, at der er et lille hjerte der slår.

Anmeld

10. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

Åhh, ja så kan mit jo også være et dårligt tegn

Men jeg må jo bare se tiden an, der er ikke så meget andet at gøre, jeg skal til scanning på tirsdag, så krydser jeg fingre for, at der er et lille hjerte der slår.

Men altså det behøver jo ik betyde en disse.. Du ka jo se hvor forskellige vores forløb har været.. Jeg blev gravid igen med det samme og har os blødt lidt denne gang uden det har haft betydning.

Krydser fingre for at der er en skøn lille bebs på tirsdag

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Men altså det behøver jo ik betyde en disse.. Du ka jo se hvor forskellige vores forløb har været.. Jeg blev gravid igen med det samme og har os blødt lidt denne gang uden det har haft betydning.

Krydser fingre for at der er en skøn lille bebs på tirsdag

Puha, det må have været endnu mere pres nu hvor du lige har mistet

Var det måneden efter du blev gravid igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.