Hjælp - Jer der har oplevet en sa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

Puha, det må have været endnu mere pres nu hvor du lige har mistet

Var det måneden efter du blev gravid igen?

Jeg var i hvert fald bange længe men de var så søde og gav mig en masse scanninger men min situation er os lidt speciel.. Vi så det ene foster ryge ud og en tom livmoder og 5-6uger senere så vi et nyt fint et der inde så de vill godt lige følge med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lotus86

frk1991 skriver:

Jeg havde for en månede siden en MA som udviklede sig til en SA, ingen smerter før på dagen jeg tabte, det startede med brunt udflåd og blev ved i 14 dage med brunt udflåd. Forskeæligt hvor meget der var.

Mvh

Ja det e lige de historier jeg frygter Er ked af at du skulle igennem det.

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

wabahabadubah skriver:

Da jeg havde min Sa startede det med lyserødt, frisk blod. Ganske lidt. Og det tiltog så, og på tredjedagen havde jeg rigtig kraftig blødning, og rigtig mange smerter!
Det startede med at bløde en eftermiddag (på min kærestes fødselsdag for det ikke skal være løgn), og allerede samme aften begyndte jeg at få smerter som var anderledes end den murren man har, når man er gravid.

Jeg tror som udgangspunkt det er et godt tegn at det er brunligt og ikke frisk blod. Men som andre også har skrevet er det jo meget forskelligt fra den ene til den anden hvordan en SA foregår!

Jeg for at alt er som det skal være

Jeg håber det er et godt tegn, at jeg ikke har haft nogle smerter, og stadig har de samme symptomer.

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Jeg var i hvert fald bange længe men de var så søde og gav mig en masse scanninger men min situation er os lidt speciel.. Vi så det ene foster ryge ud og en tom livmoder og 5-6uger senere så vi et nyt fint et der inde så de vill godt lige følge med

Hold da op, det lyder da lidt vildt. Var det så oprindeligt trillinger, eller hvade nr. 2 bare gemt sig?

Anmeld

10. april 2013

Laulund87

Lotus86 skriver:

Er ked af at høre at du har mistet. Blødte du som i når man har menstraution, altså styrkemæssigt hvis du forstår? Jeg har kun haft lidt on/of og kun på papiret, intet i trusserne, så det er jo ikke meget.

Efter de 14 dage blødte jeg kun 1 dag og det var som menstruation, måske lidt mindre. Jeg havde ingen smerter..

for at du ikke er ved at miste!

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Laulund87 skriver:

Efter de 14 dage blødte jeg kun 1 dag og det var som menstruation, måske lidt mindre. Jeg havde ingen smerter..

for at du ikke er ved at miste!

Tak Håber jeg virkelig heller ikke jeg er

Anmeld

10. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

Hold da op, det lyder da lidt vildt. Var det så oprindeligt trillinger, eller hvade nr. 2 bare gemt sig?

Ingen af delene det var en ny graviditet mener de efter som mit hcg kom i 0

Anmeld

10. april 2013

Lotus86

Månsson skriver:

Ingen af delene det var en ny graviditet mener de efter som mit hcg kom i 0

Det var da godt nok utroligt, mens dejligt du blev gravid så hurtigt efter igen, det må ikke have været en særlig skov oplevelse.

Anmeld

10. april 2013

L&V

Lotus86 skriver:

Det var da godt nok utroligt, mens dejligt du blev gravid så hurtigt efter igen, det må ikke have været en særlig skov oplevelse.

Det var ret absurt må jeg sige.. Man gik og var mega ked af det også væltede symptomerne ind og man troede jo ik det ku la sig gøre. Men altså nu er jeg 26+6 så den er go nok

Anmeld

10. april 2013

frk1991

Lotus86 skriver:

Ja det e lige de historier jeg frygter Er ked af at du skulle igennem det.

Der er også mange hvor det ikke har betydet noget. Jeg vil dog i min næste graviditet få det tjekket for at have sindet i ro, så få det tjekket så du ikke er urolig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.