virker mørklægningsgardiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Jeg er vist tilstrækkelig paranoid til at frygte, at Rose kunne finde på at falde ud, selvom der er de der tremmer for. Lidt hønemor er man vel! Men hvis den anden løsning fungerer fint for jer, er det jo også bare godt - selvom den måske er besværlig

Det er nok forskellen på 2 og 4 år Men jeg må også indrømme at jeg alligevel bliver i stuen når han er på altanen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Siden vi skiftede til (lorte-) sommertid, har det været et helvede at få Rose til at sove. Grundet hun har et tryghedsbehov lige nu, sover hun i tremmesengen inde i vores soveværelse. Problemet er, at det er den side af lejligheden hvor Solen går ned på, hvorfor der stadig her 20.17 er ret lyst herinde. Og hun sover ikke endnu. Hun blev puttet 18.30, megatræt men kan ikke finde ro fordi der ikke er mørkt overhovedet.

Det er pissesynd, for hun vågner igen når der er lyst ved 6tiden, så pt sover hun fra 20.30-6 fremfor 19-07 som før. Hvilket betyder hun er sur og træt tidligt på eftermiddagen.

I morgen kommer mine svigerforældre og sætter mørklægningsgardiner op, men.. Hvad er jeres erfaringer? Gør det overhovedet nogen forskel når først de har ramt en dårlig rytme? Virker det hos jer?

(Ps. 40+5 I dag, røv og nøgler!)

Vi har velux mørklægningsgardiner, men Madeleine kan snildt lege i sengen til kl 21 før hun falder om i sengen. Og der er total mørkt når vi ruller for.

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Pikku Myy skriver:

Det er nok forskellen på 2 og 4 år Men jeg må også indrømme at jeg alligevel bliver i stuen når han er på altanen ...

Det kan jeg godt forstå - altid better safe than sorry!

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Baby2påvej skriver:

Vi har velux mørklægningsgardiner, men Madeleine kan snildt lege i sengen til kl 21 før hun falder om i sengen. Og der er total mørkt når vi ruller for.

Men hun bliver ikke sur så?

Rose bliver nemlig mere og mere sur som tiden går, fordi hun jo er mega træt, men bare ikke kan finde ro

Anmeld

8. april 2013

Trine89

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden mørklægningsgardinet inde hos Caia. 

Hun er også meget sværrer at putte hvis der ikke er forholdsvis mørkt omkring hende. 

så jeg kan kun give  for det. Jeg håber det vil virke for jer 

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Trine89 skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden mørklægningsgardinet inde hos Caia. 

Hun er også meget sværrer at putte hvis der ikke er forholdsvis mørkt omkring hende. 

så jeg kan kun give  for det. Jeg håber det vil virke for jer 

Ej hvor fedt med så mange positive tilbagemeldinger, bliver jo total optimistisk! Så glemmer vi bare det der med et spædbarn, der vækker hende i stedet, men det er jo en anden sag

Anmeld

8. april 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Men hun bliver ikke sur så?

Rose bliver nemlig mere og mere sur som tiden går, fordi hun jo er mega træt, men bare ikke kan finde ro

Tit har hun en våge lampe eller lavalampen tændt, men nej hun blir ikke hys, for hun er desværre ikke træt. Vi har i forvejen skåret middagsluren ned til max 2,5timer, men tror måske den skal helt væk

Anmeld

8. april 2013

Trine89

Janne T. skriver:

Ej hvor fedt med så mange positive tilbagemeldinger, bliver jo total optimistisk! Så glemmer vi bare det der med et spædbarn, der vækker hende i stedet, men det er jo en anden sag

Jah det er jo et heeelt andet problem.  

Men håber da det vil hjælpe med det gardin. 

Anmeld

8. april 2013

K&S

Janne T. skriver:

Haha, det har jeg også hørt andre fortæller - deres børn er ikke dumme nok til at falde for den Måske er jeg heldig at hun er lille nok til ikke at fatte mistanke

Meeen når vi går ind på værelset, hvor der er mørkt, er der ingen problemer 

Anmeld

8. april 2013

_-Kathrine-_

Det hjælper både hos V og os!
Jeg kan ikke sove uden de mørklægningsgardiner, ellers skal jeg ha sådan et par sovebriller på hvis vi sover andre steder hvor det ikke er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.