virker mørklægningsgardiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

K&S

Janne T. skriver:

Nåhja, det er også en faktor - det der med, at de ikke får den der "aftenfornemmelse".. Hmm, måske hvis vi efter aftensmaden ruller ned for mørklægning og kun opholder os i soveværelse og hendes værelse, indtil sovetid
Min svigerfars plan er at hænge dem op PÅ vinduet. Altså ikke på glasset, men det kan du nok godt regne ud Men på den der hvide ramme rundt om vinduet. Det tror jeg faktisk også ret sikkert de tidligere beboere gjorde, for der er nogle små huller netop i den kant, hvor der formentlig har siddet noget rullegardin af en art. Du må ikke spørge hvordan det lader sig gi' sig, men det går jeg ud fra svigefar har forstand på, han er enormt handy

Når jeg fortæller Anton, det er sovetid - peger han ud af vinduet og siger "nej mor, lys" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

L&V

Janne T. skriver:

Ej hvor er det fedt at høre jer andres erfaringer! måske det også hjælper på vores egen søvn når det er.. Og kan hjælpe til at give lillebror en fornemmelse af hvornår det er nat. Hvis han da kommer ud nogensinde

Jeg er i hvert fald fan, jeg sover selv mega dårligt hvis der er bare lidt lys så efter vi har fået det kan jeg snildt sove lidt længere men det er ski os forvirrende når man tænker "nej nej klokken er ik særlig meget men så bagefter kigger man på uret og tænker shit den er mange"

Har han overhovedet ik synlige planer om at komme til verdenen ?

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

K&S skriver:

Når jeg fortæller Anton, det er sovetid - peger han ud af vinduet og siger "nej mor, lys" 

Haha, det har jeg også hørt andre fortæller - deres børn er ikke dumme nok til at falde for den Måske er jeg heldig at hun er lille nok til ikke at fatte mistanke

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Jeg er i hvert fald fan, jeg sover selv mega dårligt hvis der er bare lidt lys så efter vi har fået det kan jeg snildt sove lidt længere men det er ski os forvirrende når man tænker "nej nej klokken er ik særlig meget men så bagefter kigger man på uret og tænker shit den er mange"

Har han overhovedet ik synlige planer om at komme til verdenen ?

Det kan da egentlig være det er derfor jeg er begyndt at vågne 6.30 hver morgen, uanset hvor træt jeg er. Fordi der er lyst. Havde slet ikke lagt 2 og 2 sammen

Der er ingen tegn overhovedet! Jeg har da jævnlige plukveer, men de gør ikke ondt. Jeg havde EN ensom plukve 23.30 i aftes, der tog pusten fra mig og gjorde ret nas. Hvor jeg tænkte "HEy, det er vist en ve!" - men der kom så bare ikke flere

Anmeld

8. april 2013

Jems

Herhjemme kunne Noah ikke sove inde på sit eget værelse fordi solen gik ned lige ud for hans værelse efter vi har fået mørklægning sover han så godt derinde selv en lille eftermiddagslut kan sagtens klares derinde 

Anmeld

8. april 2013

B&J

yes yes yes de virker mere behøver jeg vist ikke skrive hihihihi

Anmeld

8. april 2013

L&V

Janne T. skriver:

Det kan da egentlig være det er derfor jeg er begyndt at vågne 6.30 hver morgen, uanset hvor træt jeg er. Fordi der er lyst. Havde slet ikke lagt 2 og 2 sammen

Der er ingen tegn overhovedet! Jeg har da jævnlige plukveer, men de gør ikke ondt. Jeg havde EN ensom plukve 23.30 i aftes, der tog pusten fra mig og gjorde ret nas. Hvor jeg tænkte "HEy, det er vist en ve!" - men der kom så bare ikke flere

Det er da ikke helt utænkeligt eller os er det bare graviditets kuller...

Åh for hunnan, det er sku ik sjovt. Nu må han da lige ta sig lidt sammen og komme ud.. Kan være han lige venter på mere stabilt vejr

Anmeld

8. april 2013

Pikku Myy

Janne T. skriver:

Haha, det kan jeg lige se for mig

Jeg skal nok lige melde tilbage! Jeg vil ikke umiddelbart tro, at det er et problem, men den åbning bruger vi heller ikke ret meget. Der står en træningsbænk og vasketøjskurve foran de franske døre i soveværelset, så de bliver kun kippet

Ja, så kan jeg godt se at det ikke betyder noget. Hmmm, jeg er bare ret glad for min franske altan. Det kan være jeg skal vente til jeg bliver lidt mere irriteret over den nuværende "løsning" ...

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Pikku Myy skriver:

Ja, så kan jeg godt se at det ikke betyder noget. Hmmm, jeg er bare ret glad for min franske altan. Det kan være jeg skal vente til jeg bliver lidt mere irriteret over den nuværende "løsning" ...

Jeg er vist tilstrækkelig paranoid til at frygte, at Rose kunne finde på at falde ud, selvom der er de der tremmer for. Lidt hønemor er man vel! Men hvis den anden løsning fungerer fint for jer, er det jo også bare godt - selvom den måske er besværlig

Anmeld

8. april 2013

StudPsyk

Jems skriver:

Herhjemme kunne Noah ikke sove inde på sit eget værelse fordi solen gik ned lige ud for hans værelse efter vi har fået mørklægning sover han så godt derinde selv en lille eftermiddagslut kan sagtens klares derinde 

Fedt! Rose sover også middagslur i sin tremmeseng i soveværelset, men det fungerer til gengæld ok. Som om hun tænker, at der godt må være lyst, når det er middagslur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.