Mørklægning har helt sikkert en positiv virkning, så mon ikke det også har det hos jer
Men på trods af at vi har mørklagt, er Linus stadig søvnforvirret. Det er som om han ikke begynder at lukke ned hen ad aften, når der stadig er lys ... Så selvom mørklægning virker (og det virker specielt på de tidlige morgener
), er det ikke nødvendigvis en miralkur ...
Er det sådan nogle rullegardiner I skal have sat op? Eller hvordan gør I? Vi har nemlig lidt svært ved at regne en god mørklægningsgardinsløsning ud, når vinduerne åbner indad. Lige nu har vi bare noget mørkt stof vi sætter op, men jeg gad godt have en lidt mindre besværlig løsning ...
Nåhja, det er også en faktor - det der med, at de ikke får den der "aftenfornemmelse".. Hmm, måske hvis vi efter aftensmaden ruller ned for mørklægning og kun opholder os i soveværelse og hendes værelse, indtil sovetid 
Min svigerfars plan er at hænge dem op PÅ vinduet. Altså ikke på glasset, men det kan du nok godt regne ud
Men på den der hvide ramme rundt om vinduet. Det tror jeg faktisk også ret sikkert de tidligere beboere gjorde, for der er nogle små huller netop i den kant, hvor der formentlig har siddet noget rullegardin af en art. Du må ikke spørge hvordan det lader sig gi' sig, men det går jeg ud fra svigefar har forstand på, han er enormt handy 
Anmeld