StineW79 skriver:
Jeg har også fået aks med thea, og der var der en af mine venners kæreste der var så " FRÆK" at påstå at jeg jo havde valgt den nemme løsning, og at det bare var så forkert at få ks, at det var naturstridt og alt muligt andet pjat. Hun sluttede af med at sige at så havde det været mere rigtig at babyen var død, og at hun i hvert fald aldrig ku drømme om at få ks. Og at det for alt i verden var bedre at føde selv og bla bla bla.
Vi sad 2 der havde fået ks og sitrede måbende på hende, og prøvede at forklare hende at nogen gange så har baby og mor faktisk bedre af at baby komme til verden ved ks, og at det da er en helt fantastisk mulighed at man ka få!! ( ska lige siges hun havde haft en alm ukompliceret fødsel selv )
Men nej det er jo naturstridig og vi havde i hvert fald bare gjort det helt forkert. Da hun var færdig med at forklare os at det var helt forkert og kunstigt osv gik hun ud og varmede en flaske mme. Og vi ved jo alle at mme, er et rent naturmidel, der ik er kunstigt fremstillet ik?? ( jeg er helt for mme!! ) Syntes bare det var lidt komisk, at så var i mod amning, når nu hun var imod ks! Vh stine
Hold da kæft en gimpe!
Hun skulle bare have sagt til mig én gang at KS er den lette løsning.... jeg var flejnet. Lad nu være med at udtale dig om noget du ikke ved en fis om. 
Tænkt sig at sidde og sige til dig, at det var bedre et lade barnet dø. Sådan havde hun forhåbentlig ikke tænkt, hvis hun havde været i den situation at KS var eneste udvej for at barnet (og måske hende selv) kunne overleve.
Muligvis er det "unaturligt" men så skal hun jo også fraskrive sig alle former for operationer og medicinsk behandling. Medcin og operationer er da også "unaturlige" - men det er nu engang en af goderne ved at vi er blevet klogere med tiden.
Og hvis hun skulle følge sin egen tankegang, skulle hun hvis hun ikke kunne amme, lade sit barn dø af sult, fremfor at give det unaturligt MME!
Ej vel?
Jeg havde ikke kunnet holde min mund. 

Til TS: hvordan folk klassificerer det, er jeg egentlig lidt ligeglad med. Til gengæld bliver jeg (som du nok kan se af ovenstående) meget harm, hvis folk kalder det "den nemme løsning"