Maja84 skriver:
Puha nu kommer et lille frustrationsindlæg
Gentagne gange hører jeg, du har ikke født dine børn !!!
Mine børn er født via kejsersnit, den første kom for tidligt og efter 2 døgn med igangsættelse med stikpiller og ve drop, og til sidst kom han ud via akut kejsersnit.
Min datter kom også på ks, da jeg ikke måtte sættes igang og derfor fik tid til pks, men hun måtte ud 1 uge før pga svangerskabsforgiftning på semi akut kejsersnit
Nej mine børn, er ikke født vaginalt, men de er da stadig blevet født. Jeg er lige så værdig til at sige jeg har født mine børn, jeg har også haft smerter, haft barselsfæåd og problemer med knubeøvelser osv.
Har en kvinde, som havde en hurtig og nem fødsel på få timer så heller ikke født, er det smerterne vi måler i, for ks er jo langt fra smertefrit, hvorfor er den ene vej mere "værdig" end den anden. Jeg har også bragt mine børn til verden
Hvad får folk til at sige sådan, det er da bare ikke ok, skal jeg så også sige til hende med en nem og problemfri graviditet at hun ikke har været gravid, hiver jo lige så lidt mening i min verden ihvertfald
Fødsel
En fødsel angiver den begivenhed, der markerer den fysiologiske afslutning på et fosters udvikling, hvor fostret forlader sin mors krop. Denne proces er enestående for pattedyr.
Ordet kommer af gl.dansk: føz(æ)l, der kan oversættes med ernæring eller underhold, og det nordiske føde, der betyder bringe til verden.
http://da.m.wikipedia.org/wiki/Fødsel
Nå lige noget galde fra mig, som virkelig kan såre og gøre mig sur, og har gjort det flere gange 
Du har ret, - det er også noget forfærdeligt vås. Og tænk sig, at der er mennesker, der har behov for at sige sådan til dig?! Små, små mennesker, tænker jeg... Tsk tsk..
Og dine forløb har da virkeligt været hårde, så kan godt forstå, du bliver provokeret af det! Jeg ville bestemt (lære at) sige fra over for det der bavl.
Jeg er i øvrigt selv gravid for 3. gang og har denne gang overvejet pks, da jeg har haft ret grimme oplevelser de to andre gange. Men jeg er næsten 100% på, at jeg VÆLGER DET FRA, da jeg er bevidst om, hvilken høj, høj pris man betaler for netop ks.. Operation, ar, eventuelle komplikationer... Suk..
Du skal ikke høre på den slags bavl...