bøllen skriver:
Ja det syntes jeg faktisk lidt du er ...
der er jo ingen der siger de skal blive en hel dag, men 1/2 time så de kunne se den lille ny. Ville som bedsteforældre godt nok også blive skuffet hvis jeg ikke måtte komme og se mit barnebarn.
Alt efter hvor hurtigt i skal hjem synes jeg det er ok at far og mors forældre kommer (kun bedsteforældre) og så må resten vente, ingen siger det skal være lige 2 min efter barnet er kommet ud.
Her endte det i ks og der kom de første da jeg ikke var klar pga særlige omstændigheder, da jeg havde født 5 uger før tid, og min dreng lå på neo mens jeg lå på barselsafdelingen og ikke havde set ham endnu, kun på opvågning hvor jeg ikke kan huske meget pga narkosen og jeg var så syg.
2 gang lå vi på opvågning og havde tid sammen, og så snart vi var klar kom de første. Det vigtige er nok at undgå at du bliver presset, pg du samtidig viser lidt vilje den anden vej, kan selv huske følelsen og nu mere jeg trak mig nu mere klamrede de sig fast. Giv Lidt lov, og tá det som det kommer, måske det kommer helt af sig selv, med fred og ro, og måske i ændrer mening og vil dele med hele verden, eller synes det er rart nedstegne kommer og kan tage lidt med på vejen fra Brugsen, eller lignende. Vi meldte fra start ud omkring røg og afskridtningen sf hænder på sygehuset, hvilket folk respekterede
Anmeld