I morgen står den på vendingsforsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

FruK

tarkoflen skriver:

Jubiii nu med baby med bunden i vejret!

Vi var lige ved at opgive, men så ville lægen lige prøve den modsatte vej, og det lykkedes!

Er bare så glad og lettet, så nu skal hun bare blive liggende!

Årh, hvor godt!! Godt du gav det et forsøg! Håber hun bliver liggende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

tarkoflen

FruK skriver:

Årh, hvor godt!! Godt du gav det et forsøg! Håber hun bliver liggende. 

Ja det er jeg også rigtig glad for! Men det var der nu ingen tvivl om, at jeg gerne ville!

Jeg sad selv op, og det opdagede de først under fødslen, så ved hvordan det var for min mor, og det var ikke sjovt! Hun fik ikke valget om en sædefødsel de hastede bare til et kejsersnit i stedet for! Så det er jeg glad for, jeg ikke skal, i hvert fald ikke fordi hun vender forkert

Anmeld

6. april 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Jubiii nu med baby med bunden i vejret!

Vi var lige ved at opgive, men så ville lægen lige prøve den modsatte vej, og det lykkedes!

Er bare så glad og lettet, så nu skal hun bare blive liggende!

Hvor skønt, så er du klar til at føde

Var det slemt?

Anmeld

6. april 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Hvor skønt, så er du klar til at føde

Var det slemt?

Ja så er det overstået, og jeg er så glad! Var så bange for, at hun ville give op, for hun moslede nok med maven i ti minutter og fik virkelig sved på panden og grå hår af, at det ikke rigtig ville lykkedes! Baby lå med ryggen ca midt i maven, så hun prøvede først til den ene side, og der kunne hun bare slet ikke rykke med noget som helst! Da hun havde kæmpet lidt der, så skiftede hun retning og pludselig skete der noget kæresten kunne se det langt før jeg opdagede det, han kunne se på maven, at den flyttede sig, så det var bare så stort!

Jeg synes slet ikke det var slemt! Det var da ikke rart og hun fik da fast et par gange, hvor der gjorde en smule ondt, men ikke noget der ikke var til at holde ud! Og jeg var ikke voldsom øm, så det var 100% det hele værd!

Jeg havde fået smertestillende akupunktur mod bækkenløsning dagen før, så ved ikke om det hjalp mig der også, men det gjorde i hvert fald ikke ondt ondt!

Anmeld

6. april 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja så er det overstået, og jeg er så glad! Var så bange for, at hun ville give op, for hun moslede nok med maven i ti minutter og fik virkelig sved på panden og grå hår af, at det ikke rigtig ville lykkedes! Baby lå med ryggen ca midt i maven, så hun prøvede først til den ene side, og der kunne hun bare slet ikke rykke med noget som helst! Da hun havde kæmpet lidt der, så skiftede hun retning og pludselig skete der noget kæresten kunne se det langt før jeg opdagede det, han kunne se på maven, at den flyttede sig, så det var bare så stort!

Jeg synes slet ikke det var slemt! Det var da ikke rart og hun fik da fast et par gange, hvor der gjorde en smule ondt, men ikke noget der ikke var til at holde ud! Og jeg var ikke voldsom øm, så det var 100% det hele værd!

Jeg havde fået smertestillende akupunktur mod bækkenløsning dagen før, så ved ikke om det hjalp mig der også, men det gjorde i hvert fald ikke ondt ondt!

Hvor er det dejligt

Ret skægt at din kæreste kunne se det, det må have været lidt af en oplevelse for ham også

Jeg skal på sygehuset snart, og have akupunktur, så håber jeg det hjælper på min bækkenløsning.

Talte med en fys. i går, og han kunne slet ikke forstå at jeg ikke var blevet sygemeldt endnu, når jeg allerede går så dårligt

Anmeld

6. april 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt

Ret skægt at din kæreste kunne se det, det må have været lidt af en oplevelse for ham også

Jeg skal på sygehuset snart, og have akupunktur, så håber jeg det hjælper på min bækkenløsning.

Talte med en fys. i går, og han kunne slet ikke forstå at jeg ikke var blevet sygemeldt endnu, når jeg allerede går så dårligt

Det var så stort for ham! Især fordi han bare ved, hvor meget det betyder for mig, så han blev så glad og fældede også en tåre, fordi vi begge troede hun var ved at give op!

Håber for dig, at det kan hjælpe dig!

Mit hjælper, men jeg kan ikke være alt for aktiv, så kommer det til at gøre ondt! Men jeg tror slet ikke det er så slemt som for dig!

Kan du ikke blive sygemeldt, så du ikke gør det værre end det allerede er?

Anmeld

6. april 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det var så stort for ham! Især fordi han bare ved, hvor meget det betyder for mig, så han blev så glad og fældede også en tåre, fordi vi begge troede hun var ved at give op!

Håber for dig, at det kan hjælpe dig!

Mit hjælper, men jeg kan ikke være alt for aktiv, så kommer det til at gøre ondt! Men jeg tror slet ikke det er så slemt som for dig!

Kan du ikke blive sygemeldt, så du ikke gør det værre end det allerede er?

Hvor er han sød

Jeg håber at det kan tage bare det værste smerte, og så går jeg også til zoneterapi.

Jeg valgte at tage på arbejde i dag (ja, har et meget stille job til tider ), og jeg har så ondt ned i venstre side, så jeg sygemelder mig fra i morgen

Jeg er også lidt bange for at det ikke går væk efter fødslen, hvis jeg ikke passer på nu, gider ikke døje med smerter resten af mit liv pga. mit arbejde

Anmeld

7. april 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Hvor er han sød

Jeg håber at det kan tage bare det værste smerte, og så går jeg også til zoneterapi.

Jeg valgte at tage på arbejde i dag (ja, har et meget stille job til tider ), og jeg har så ondt ned i venstre side, så jeg sygemelder mig fra i morgen

Jeg er også lidt bange for at det ikke går væk efter fødslen, hvis jeg ikke passer på nu, gider ikke døje med smerter resten af mit liv pga. mit arbejde

Ja han er den bedste

Håber godt nok det hjælper! Og du er vist nødt til at sygemelde dig! Din krop skal jo også kunne arbejde og være dig selv bagefter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.