tarkoflen skriver:
JJa lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes!
Er der nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med at få vendt baby? Jeg er 36+3 i morgen og hun skulle være en relativt lille fis, så det håber vi på hjælper!
Er lidt nervøs for, om det kan lykkedes... Vil helst ikke ud i en sædefødsel og slet ikke et kejsersnit, hvis jeg kan komme udenom det!
Jeg fik vendt min søn, da jeg var 37+5 i februar i år

Hele oplevelsen var meget positiv! Selvfølgelig fordi det lykkedes, men også fordi, det slet ikke var så slemt/gjorde så ondt som jeg havde frygtet..
Jeg fik lagt en livmoderafslappende sprøjte i balden, der føltes som at få en vaccine, derefter fik jeg kørt ctg i ca 20 min. Lægen, der vendte min søn skannede først, for at være sikker på, at han nu os lå i uk..
Jeg lukkede øjnene under vendingen og øvede mig på at trække vejret kontrolleret

det var ubehageligt, men det gjorde ikke decideret ondt.
Bagefter blev jeg igen skænnet og så endnu en ctg.
Min søn reagerede meget fint på det hele - de kunne se på hans hjerterytme, at han sov under vendingen, hihi.
Jeg håber, at din oplevelse bliver lige så god og at det lykkedes!
Vh Josephine
Anmeld