I morgen står den på vendingsforsøg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
37 svar
12 synes godt om
3. april 2013

tarkoflen

Ja lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes!

Er der nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med at få vendt baby? Jeg er 36+3 i morgen og hun skulle være en relativt lille fis, så det håber vi på hjælper!

Er lidt nervøs for, om det kan lykkedes... Vil helst ikke ud i en sædefødsel og slet ikke et kejsersnit, hvis jeg kan komme udenom det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Ja lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes!

Er der nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med at få vendt baby? Jeg er 36+3 i morgen og hun skulle være en relativt lille fis, så det håber vi på hjælper!

Er lidt nervøs for, om det kan lykkedes... Vil helst ikke ud i en sædefødsel og slet ikke et kejsersnit, hvis jeg kan komme udenom det!

Laura sad fast (som i virkelig fast) - så hende kunne de ikke rykket så meget som en millimeter (så de forsøgte kun 1 gang - har hørt de ofte forsøger 2 gange)

Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit - det var sådan en FANTASTISK oplevelse

for det lykkes imorgen

Anmeld

3. april 2013

Maja88

Nadia&Daniel skriver:

Laura sad fast (som i virkelig fast) - så hende kunne de ikke rykket så meget som en millimeter (så de forsøgte kun 1 gang - har hørt de ofte forsøger 2 gange)

Laura kom til verden ved planlagt kejsersnit - det var sådan en FANTASTISK oplevelse

for det lykkes imorgen

Det samme her

Anmeld

3. april 2013

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

for det lykkes imorgen

Tak for dit svar Nadia jeg tror ikke hun har sat sig fast, men ved det selvfølgelig ikke... Hvornår forsøgte de at vende Laura?

Jeg er ikke meget for pks af mange forskellige årsager, så håber lidt på, at jeg kan slippe

Jeg ved godt, at der er mange, der har gode oplevelser med det, men jeg har det bare rigtig skidt med, hvis jeg skal have pks! Jeg synes der er mange ting der taler mod det, for mit vedkommende, men hvis det er det lægerne anbefaler, så er der jo ikke noget at gøre ved det...

Men dejligt at du havde en god oplevelse med det

Anmeld

3. april 2013

tarkoflen

Maja88 skriver:

Det samme her

Uhh håber godt nok ikke det er tilfældet her tak for dit svar

Anmeld

3. april 2013

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Tak for dit svar Nadia jeg tror ikke hun har sat sig fast, men ved det selvfølgelig ikke... Hvornår forsøgte de at vende Laura?

Jeg er ikke meget for pks af mange forskellige årsager, så håber lidt på, at jeg kan slippe

Jeg ved godt, at der er mange, der har gode oplevelser med det, men jeg har det bare rigtig skidt med, hvis jeg skal have pks! Jeg synes der er mange ting der taler mod det, for mit vedkommende, men hvis det er det lægerne anbefaler, så er der jo ikke noget at gøre ved det...

Men dejligt at du havde en god oplevelse med det

Uhh nu skal jeg til at huske/regne..

De forsøgte 15 dage før termin (de opdagede det 19 dage før termin, at hun sad fast)

Jeg var til vendingsforsøg tirdag d. 19 okt. og fik pk d. 25 okt.

Anmeld

3. april 2013

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Uhh nu skal jeg til at huske/regne..

De forsøgte 15 dage før termin (de opdagede det 19 dage før termin, at hun sad fast)

Jeg var til vendingsforsøg tirdag d. 19 okt. og fik pk d. 25 okt.

Ok, det her er jo noget tidligere jeg er "kun" 36+3 i morgen, så forhåbentlig har hun ikke sat sig fast endnu

Anmeld

4. april 2013

FruK

for det lykkes imorgen

Og det samme her! 

Men de prøvede også først at vende, da jeg var 38 + nogle dage. Kender flere hvor det bare er lykkedes i et snuptag. Jeg fik KS tre dage før termin.

Jeg har prøvet både almindelig fødsel og PKS - og begge dele var store og fantastiske oplevelser. Kejsersnittet var bare meget nemmere for både mig og far! 

Anmeld

4. april 2013

Fine_007

tarkoflen skriver:

JJa lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes!

Jeg fik vendt min søn, da jeg var 37+5 i februar i år
Hele oplevelsen var meget positiv! Selvfølgelig fordi det lykkedes, men også fordi, det slet ikke var så slemt/gjorde så ondt som jeg havde frygtet..
Jeg fik lagt en livmoderafslappende sprøjte i balden, der føltes som at få en vaccine, derefter fik jeg kørt ctg i ca 20 min. Lægen, der vendte min søn skannede først, for at være sikker på, at han nu os lå i uk..
Jeg lukkede øjnene under vendingen og øvede mig på at trække vejret kontrolleret det var ubehageligt, men det gjorde ikke decideret ondt.
Bagefter blev jeg igen skænnet og så endnu en ctg.
Min søn reagerede meget fint på det hele - de kunne se på hans hjerterytme, at han sov under vendingen, hihi.

Jeg håber, at din oplevelse bliver lige så god og at det lykkedes!

Vh Josephine

Anmeld

4. april 2013

M (:

Har ingen erfaring, men ville bare ønske held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.