Jeg fik lavet et "spontant" vendingsforsøg igår, efter en vækstskanning, hvor de så opdagede at lille-fisen lå forkert. På trods af at han længe har ligget i bækkenet...
Jeg fik først kørt en strimmel hvor jordmoderen var rigtig sød tl at svare på alle mine mange spørgsmål. Derefter fik jeg en indsprøjtning med bricanyl i låret, faktisk et astma-præparat, som virker ve-hæmmende. Jeg vil indrømme at det gjorde skide ondt med den indsprøjtning, men jeg er så også bange for nåle og får meget kraftige bivirkninger af bricanyl, ikke noget alvorligt, bare ubehageligt...
så kom lægen ind efter 15 min, skannede og så hvordan han lå (stadig med hovedet den forkerte vej!), forklarede hvordan han ville gøre og så lukkede jeg øjnene, trak vejret dybt, dybt,dybt og efter 5 minutter var han vendt! Lægen skannede igen og der lå han, lige så fint med hovedet hvor han skulle!
Jeg har fuld forståelse for at du er nervøs og der er mange skrækhistorier på nettet. Men min erfaring er helt klart at det ikke var så slemt som forventet. Det gjorde lidt ondt, men det var ikke overdrevet..
Dog vil jeg sige at da jeg efterfølgende kom hjem igår, og hele aftenen var MEGET øm og at det faktisk gjorde ret ondt når lille-fisen bevægede sig... Men det er jo klart når maven er blevet moslet med...
Her til morgen er det ikke slemt og jeg tror stadig han ligger hvor han skal...
Så held og lykke
Anmeld