Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det var først da jeg havde veer de opdagede at Johanne lå med fødderne nede i mit bækken, de prøvede at vende hende om men damen var stædig så det blev ved kejsersnit hun kom til verden, og det var ellers en fin oplevelse
Pøj pøj med vendingen
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Håber forsøget lykkes i dag (som du ved, har jeg ingen erfaring, så ville bare lige give et par med)
Håber forsøget lykkes i dag
(som du ved, har jeg ingen erfaring, så ville bare lige give et par med)
LilleChelle skriver: Held og lykke Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har en veninde der har. Hvor det ikke lykkedes - hun valgte dog at føde hende selv, og det gik helt fint. Hun ville for alt i verden ikke have pks.
Held og lykke
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har en veninde der har. Hvor det ikke lykkedes - hun valgte dog at føde hende selv, og det gik helt fint. Hun ville for alt i verden ikke have pks.
Monica P skriver: det var først da jeg havde veer de opdagede at Johanne lå med fødderne nede i mit bækken, de prøvede at vende hende om men damen var stædig så det blev ved kejsersnit hun kom til verden, og det var ellers en fin oplevelse Pøj pøj med vendingen Monica
tarkoflen skriver: Tusind tak for dit svar! Jeg vil for alt i verden heller ikke have pks hvis jeg på nogen måde kan slippe!
Tusind tak for dit svar! Jeg vil for alt i verden heller ikke have pks hvis jeg på nogen måde kan slippe!
Det forstår jeg godt. Jeg ville nok også selv forsøge at føde selv, uanset hvordan baby lå.
tarkoflen skriver: Ja lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes! Er der nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med at få vendt baby? Jeg er 36+3 i morgen og hun skulle være en relativt lille fis, så det håber vi på hjælper! Er lidt nervøs for, om det kan lykkedes... Vil helst ikke ud i en sædefødsel og slet ikke et kejsersnit, hvis jeg kan komme udenom det!
Ja lillepigen synes åbenbart det er skønt at sidde op! Det synes hendes mor ikke, at det er, så i morgen vil de forsøge at vende hende og jeg håber af hele mit hjerte at det lykkedes! Er der nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med at få vendt baby? Jeg er 36+3 i morgen og hun skulle være en relativt lille fis, så det håber vi på hjælper! Er lidt nervøs for, om det kan lykkedes... Vil helst ikke ud i en sædefødsel og slet ikke et kejsersnit, hvis jeg kan komme udenom det!
Pyha pøj pøj med det. var selv igennem det med min lille pige - og det lykkedes ikke - så jeg var igennem en sædefødsel - og det er slet ikke så slemt som det bliver gjort til
Håber I får hende vendt
Problembarnet skriver: Pyha pøj pøj med det. var selv igennem det med min lille pige - og det lykkedes ikke - så jeg var igennem en sædefødsel - og det er slet ikke så slemt som det bliver gjort til Håber I får hende vendt
tarkoflen skriver: Jubiii nu med baby med bunden i vejret! Vi var lige ved at opgive, men så ville lægen lige prøve den modsatte vej, og det lykkedes! Er bare så glad og lettet, så nu skal hun bare blive liggende!
Jubiii nu med baby med bunden i vejret! Vi var lige ved at opgive, men så ville lægen lige prøve den modsatte vej, og det lykkedes! Er bare så glad og lettet, så nu skal hun bare blive liggende!
fedt fedt fedt
Hvor skønt
Håber hun bliver liggende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128