emmaemilie skriver:
Øv, din stakkel!
Jeg vil lige give dig mine oplevelser med!
Jeg fik en udskrabning på Riget, 11+3, den lille var gået til et sted i uge 8.. Så meget lig din historie.
Men for mig var udskrabningen næsten den bedste del, fordi jeg havde haft et forfærdeligt graviditetsforløb (du kan læse om det, i min dagbog).
Ingen smerter efterfølgende, og jeg blødte kun lidt, to dage efter.
Og jeg følte mig tryg.
Desuden fik jeg lov til at være alene med min kæreste på en opvågningsstue, så det var jo ekstra rart.
Stort knus til dig, og op på hesten igen! 

Ps. Hvor er det dog belastende at høre på folk, der siger, at det var godt det skete så tidligt, etc.! BULLSHIT! Det gør så hamrende ondt, helt ind i hjertet, og det er uanset hvornår i graviditeten man mister!
Så dét skal I bare lukke af for!
Dejligt med kæresten på opvågningen! Her lå jeg bare på en stor sal med alle mulige andre der var blevet opereret. Heldigvis lå jeg der kun ganske kort, før jeg kom op på stuen, hvor min kæreste ventede.
Det lyder dælme som en barsk omgang. Godt det trods alt blev afsluttet på en god måde.
Og til dit ps - det er VIRKELIG irriterende! For det var bare vores lille baby - også selvom jeg "kun" var 12 uger henne. Og faktisk synes jeg slet ikke 12 uger er tidligt - der er man da så småt indstillet på at være "i sikkerhed" i 2. trimester.... Men folk mener det selvfølgelig godt... Det er bare LORT at høre på!
Anmeld