Spørgsmål vedr. kirurgisk abort efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Mettemus

tarkoflen skriver:

Åh det gør mig ondt, at l har mistet jeres baby

Jeg kan ikke hjælpe med, hvad der sker, men ville ikke gå uden at sende et i din retning!

Hvor er du sød, tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

LinLin

Mettemus skriver:

Tak for svar

Ok, det lyder som noget jeg kan holde ud. Fik du stikpiller først? Opvågningen lyder til gengæld hård. Synes ikke det er rart at ligge med andre i den situation  

Dem fik jeg vist dagen før... eller havde jeg fået nogle med hjem, som skulle sætte op om morgenen... Hmm... Det kan jeg ikke huske...

Anmeld

3. april 2013

Kris89

Mettemus skriver:

Hej piger,

I går fik jeg, efter en laaang påske med blødninger og smerter i variender mængder og styrker, at vide, at den baby, som jeg troede, jeg var 11+5 med, i virkeligheden var gået til allerede i uge 8. Min krop har bare ikke selv afstødt den, og jeg har altså haft en Missed Abortion.

Jeg har valgt at få foretaget en udskrabning el. kirurgisk abort, og jeg vil nu høre jer, om i har nogle erfaringer i den retning - gjorde det ondt? Blødte i meget? Hvor længe var i mærket af det - fysisk? Osv.

Del gerne piger! Jeg er rystende nervøs og dybt ulykkelig. Har hørt flere gange, at "hvor var det heldigt, at det skete allerede nu, hvor i ikke er så langt". Jeg VED godt, at det er folks måde at forsøge at trøste på, men hvis jeg hører det én gang mere, blir jeg skør. Det var en lille baby i vores hjerter og hoveder fra det øjeblik, jeg stod med den positive test i hånden.

Håber i vil svare mig, har brug for jeres erfaringer!

Knus

søde søde dig

ingen ord trøster

Anmeld

3. april 2013

Mettemus

DAs mor skriver:

Dem fik jeg vist dagen før... eller havde jeg fået nogle med hjem, som skulle sætte op om morgenen... Hmm... Det kan jeg ikke huske...

Ok - tak for svar alligevel

Anmeld

3. april 2013

Mettemus

Kris89 skriver:

søde søde dig

ingen ord trøster

Tak søde Kristina - det hjælper alligevel mere end du aner 

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Mettemus skriver:

Hej piger,

I går fik jeg, efter en laaang påske med blødninger og smerter i variender mængder og styrker, at vide, at den baby, som jeg troede, jeg var 11+5 med, i virkeligheden var gået til allerede i uge 8. Min krop har bare ikke selv afstødt den, og jeg har altså haft en Missed Abortion.

Jeg har valgt at få foretaget en udskrabning el. kirurgisk abort, og jeg vil nu høre jer, om i har nogle erfaringer i den retning - gjorde det ondt? Blødte i meget? Hvor længe var i mærket af det - fysisk? Osv.

Del gerne piger! Jeg er rystende nervøs og dybt ulykkelig. Har hørt flere gange, at "hvor var det heldigt, at det skete allerede nu, hvor i ikke er så langt". Jeg VED godt, at det er folks måde at forsøge at trøste på, men hvis jeg hører det én gang mere, blir jeg skør. Det var en lille baby i vores hjerter og hoveder fra det øjeblik, jeg stod med den positive test i hånden.

Knus

Jeg havde en ret ok oplevelse, det første døgn blødte jeg ret meget men derefter bare et par dages almindelig styrke som ved mens

smerterne var kun slemme et spar timer efter, fik smertestillende på hospitalet til natten og lidt ekstra med hjem hvis det sku blive meget slemt, men det var slet ikke nødvendigt - havde lidt smerter, men så få at et par panodiler tog det 

Anmeld

3. april 2013

Mettemus

FrkZier skriver:

Jeg havde en ret ok oplevelse, det første døgn blødte jeg ret meget men derefter bare et par dages almindelig styrke som ved mens

smerterne var kun slemme et spar timer efter, fik smertestillende på hospitalet til natten og lidt ekstra med hjem hvis det sku blive meget slemt, men det var slet ikke nødvendigt - havde lidt smerter, men så få at et par panodiler tog det 

Dejligt - det var det jeg havde håbet på mht smerter! 

Tak for svar

Anmeld

3. april 2013

Koen.

Mettemus skriver:

Hej piger,

Knus

har ingen erfaringer, men ville bare sige at det er jeg ked af at høre søde Mette stort knus til dig

Anmeld

3. april 2013

Mettemus

Tanja. skriver:

har ingen erfaringer, men ville bare sige at det er jeg ked af at høre søde Mette stort knus til dig

Tak søde Tanja -  det er bare dejligt, at du ingen erfaring har

Anmeld

3. april 2013

FrkZier

Mettemus skriver:

Dejligt - det var det jeg havde håbet på mht smerter! 

Tak for svar

Og kæmpe kæmpe krammer til dig - det ikke noget nogen bør oopleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.