Anonym skriver:
Min seneste måling (5min siden) der lå den 37,7 som vel egentlig ikk er feber?
Det skal lig siges at jeg har taget penodil og ibumation for nogle få timer.
Jeg har også problemer med at jeg nogle dage har tynd mave som kan svie, det tog lægen sig dog heller ikke af.
Jeg har selv tænkt underlivsbetændelse men det vil lægen i går nok havde opdaget da han mærkede indvendig og lugtede til det der kom ud på hans hanske.
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikk føler mig taget alvorlig af systemet og bare kastet rundt. Og trøstet med at det bare er pga fødselen. Jeg vil gå så vidt og sige at jeg er bange!
I princippet er 37,7 jo feber. Hvis du så oven i købet har taget panodil, som er febernedsættende, så kan det jo være, at den er højere. Mål den igen inden du tager smertestillende næste gang.
Dengang jeg var det igennem blev jeg podet (ved du om din læge podede dig??) men lægen der sagde at det ikke umiddelbart var infektion, fordi det ikke lugtede samt pga måden det så ud på. Derfor troede de først at det IKKE var det.
Først da svaret fra podningen kom, kunne de konstatere at det VAR infektion.
Jeg havde i øvrigt også tynd mave. 
Jeg var sgu også bange og tænkte hvad der dog var galt med mig- Havde voldsomt ondt og høj feber. Jeg nåede at få foretaget en CT skanning inden de fik svar på prøverne. Jeg blev heldigvis taget alvorligt.
Jeg synes du skal kontakte lægen igen (enten din egen eller barselsgangen/gynækologisk, når det ikke er længere siden du fødte). Hvis du har feber skal du podes - så er det ikke nok lægen lugter til det!
Håber du snart får det bedre.
Anmeld