Efterveer hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.079 visninger
31 svar
3 synes godt om
3. april 2013

Anonym trådstarter

Efter en snak med 3 læger som mener at mine mavesmerter skyldes fødselen for 14 dage siden og efterveer er jeg stadig i tvivl.. 

For hold op det gør nas husker ikke at have haft det 1 gang. 

Og ingen smertestillende hjælper  

Hvor længe havde i dem og pleas få banket ind i mig at det nok snart skal gå over for lig nu føler jeg ikk at der er lys for ud  

Min sp mener heller ikke at det er normalt at have ondt så længe efter og min egen læge siger som de andre to. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Efter en snak med 3 læger som mener at mine mavesmerter skyldes fødselen for 14 dage siden og efterveer er jeg stadig i tvivl.. 

For hold op det gør nas husker ikke at have haft det 1 gang. 

Og ingen smertestillende hjælper  

Hvor længe havde i dem og pleas få banket ind i mig at det nok snart skal gå over for lig nu føler jeg ikk at der er lys for ud  

Min sp mener heller ikke at det er normalt at have ondt så længe efter og min egen læge siger som de andre to. 

jeg havde efterveer næsten en måned efter...

de var dog værst når jeg ammede.... det er jo fordi det hele trækker sig sammen igen, og nogle er hurtige til det, andre knap så hurtige...

men jeg lover dig at det nok skal gå over igen

men synes du skal tage til læge igen hvis det fortsætter mere end 14 dage endnu...

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Vores dreng blev født kl 3 om natten vandet gik kl 16. 

Mine smerter er for det meste værst om aftenen mon det kan være fordi veerne startede der? For jeg ammer nemlig ikke.

Men tak jeg krydser virkelig også finger for at der sker ændring snart for jeg vil gerne være 100% mor som før

Anmeld

3. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Vores dreng blev født kl 3 om natten vandet gik kl 16. 

Mine smerter er for det meste værst om aftenen mon det kan være fordi veerne startede der? For jeg ammer nemlig ikke.

Men tak jeg krydser virkelig også finger for at der sker ændring snart for jeg vil gerne være 100% mor som før

jeg tror bare det er tilfældigt at det er om aftenen...

der plejer man og slappe mest af, og derfor arbejder ens krop mest der, for og komme op i gear igen

og jeg forstår godt din frustration, det er svært og være der 100% når man har ondt...

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg tror bare det er tilfældigt at det er om aftenen...

der plejer man og slappe mest af, og derfor arbejder ens krop mest der, for og komme op i gear igen

og jeg forstår godt din frustration, det er svært og være der 100% når man har ondt...

Må jeg have lov til at spørge hvor dine efterveer mest sad? 

Mine kan nærmeste føles som om de sidder helt op under ribbenene og som om jeg trækker vejret forkert og ellers føles de som kraftig mens smerter. 

Anmeld

3. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Nu spørger jeg måske dumt men er det kun ved alm fødsel man har efterveer?
Har fået 2 børn ved aks og pks. Og har aldrig mærket dem. Men man får slf også nogle piller efter ja i en hel uge så han være de tager den.

Anmeld

3. april 2013

Muhmi

Jeg oplevede nogle så sent som i forgårs... Og Rune er to mdr  De var dog slet ikke så slemme som i starten og de forsvandt faktisk da jeg stoppede med at bløde 100% de to efterveer jeg fik her i forgårs, tror jeg lige var det allersidste der skulle på plads, for jeg fik dem mens jeg ammede

Jeg mærkede ingenting til efterveer første gang jeg fødte, men her anden gang har det virkelig gjort NAS!

Anmeld

3. april 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har haft efter veer begge gange og anden gang var de virkelig slemme og varede i 3 uger vil jeg tro . De glor så ondt . Jeg måtte tage smertestillende hver 6 times for at holde Dem bare lidt nede . Det tog kun toppen af Dem . I starten var jeg sikker på jeg skulle føde igen .

Anmeld

3. april 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

Må jeg have lov til at spørge hvor dine efterveer mest sad? 

Mine kan nærmeste føles som om de sidder helt op under ribbenene og som om jeg trækker vejret forkert og ellers føles de som kraftig mens smerter. 

selvfølgelig

de sad i den nedre region af maven... altså omkring æggestokkene....

de var rigtig slemme her 2. gang, og måtte tage smertestillende for og holde dem nogenlunde nede....

men det lyder mærkeligt hvis de sidder så langt oppe

Anmeld

3. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

selvfølgelig

de sad i den nedre region af maven... altså omkring æggestokkene....

de var rigtig slemme her 2. gang, og måtte tage smertestillende for og holde dem nogenlunde nede....

men det lyder mærkeligt hvis de sidder så langt oppe

De sidder for det meste også nederst hos mig under navlen og hen mod nyrene. 

Jeg får nogle ibumetin 400mg + alm. penodiler men det tager ikke en gang toppen. 

Jeg ved ikk om det er rigtig men der er flere der siger at smerterne tager længere tid og os homonerne at komme ud af kroppen når man ikke ammer, så det er måske derfor det tager så langtid. 

Er ihvertfald godt og grundig brugt og dybt ulykkelig. 

Sidder i dette sekund og tuder! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.