Utryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Rockertand

Christina91 skriver:

Lige en lille update! Det gik desværre ikke som håbet. Scaningen viste at fosteret var gået i stå i uge 5, så jeg fik nogle piller som jeg skal lægge op i aften for at sætte gang i aborten. Jeg har det forfærdeligt, men er også glad for at være afklaret. Jeg må jo bare op på hesten igen, men hvor er det bare øv!

Øv, det var som frygtet, pas på dig selv og så bedre held næste gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

L&V

Christina91 skriver:

ØLige en lille update! Det gik desværre ikke som håbet. Scaningen viste at fosteret var gået i stå i uge 5, så jeg fik nogle piller som jeg skal lægge op i aften for at sætte gang i aborten. Jeg har det forfærdeligt, men er også glad for at være afklaret. Jeg må jo bare op på hesten igen, men hvor er det bare øv!

Øv det er jeg rigtig ked af at høre.. Held og lykke fremad

Anmeld

4. april 2013

Lotus86

Mor_til_2_unger skriver:

Nej det er de ikke.

Fordi man er uddannet jordmoder,er man ikke uddannet i at scanne,det kræver videreuddannelse,som disse JM'er desværre ikke har.

Men hver sig smag.. 

Men hvor ved du fra de ikke er det?

Og hvad var der galt med, at de ikke har udstyr til at scanne indvendigt?

Men ja, hver sin smag, jeg synes de er fantastiske deroppe

Anmeld

4. april 2013

Christina91

Tak! Jeg håber snart at være tilbage med en ny graviditet. Det gik heldigvis meget hurtigt sidst! Og jeg vil gerne i gang så hurtigt som muligt. Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at der kommer gang i systemet igen?

Anmeld

4. april 2013

L&V

Christina91 skriver:

Tak! Jeg håber snart at være tilbage med en ny graviditet. Det gik heldigvis meget hurtigt sidst! Og jeg vil gerne i gang så hurtigt som muligt. Er der nogen der ved hvornår man kan forvente at der kommer gang i systemet igen?

EDet er hvis meget forskelligt.. Jeg blev gravid med det samme. Som i samme uge ca

Anmeld

4. april 2013

Monski

Christina91 skriver:

Lige en lille update! Det gik desværre ikke som håbet. Scaningen viste at fosteret var gået i stå i uge 5, så jeg fik nogle piller som jeg skal lægge op i aften for at sætte gang i aborten. Jeg har det forfærdeligt, men er også glad for at være afklaret. Jeg må jo bare op på hesten igen, men hvor er det bare øv!

Åh mej, det er jeg VIRKELIG ked af at hører

Anmeld

4. april 2013

Kløver

Christina91 skriver:

Øv ikke den Update jeg håbede på

Håber du snart står med 2 streger igen og denne gang kan få en god graviditet

Anmeld

5. april 2013

legetæppe

Christina91 skriver:

åhh nej dog men ja som du skriver, godt at få afklaret og hellere nu end først til NF. Håber du snart står med en ny graviditet. til dig og varme tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.