Christina91 skriver:
Ja, jeg vågnede i morges, og fik en rimelig impuls ide. Så jeg bestilte tid til en tryghedsscaning, selvom jeg regnede med at alt var fint, så var det jo spændene at se den for første gang. Men scanningen gik bestemt ikke som forventet. I starten kunne hun ikke finde min livmoder, så hentede hun en pude, så jeg kom højere op med rumpen, så fandt hun den, men den var mindre end hvad vi troede. Hun kunne ikke se noget foster eller noget hjerte. Jeg er 7+4 i dag, men hun sagde at jeg måske kun var i uge 5, hvilket jeg bare ikke kan få til at passe. Jeg testede positivt d. 9 marts, hvilket er 3 og en halv uge siden, og så skulle jeg jo have testet positivt nærmest efter akten. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke nu. Det skal så lige siges at jeg ikke vidste at man skulle have en rimelig fyldt blærer inden, så jeg havde tisset ca. en time inden scaningen, skal tisse hele tiden, og så var det en udvendig scanning, ved ikke om det har så stor betydning for resultatet. Lige nu har jeg det bare af helvede til, og græder og kan slet ikke finde ro. Jeg vil prøve at ringe til min egen læge i morgen og fortælle hende at jeg tror der er noget galt. Håber hun lytter til mig. Er der andre der har prøvet noget lignede?
Hej.
Først lige et

til dig. Jeg ved præcis hvad du går igennem. Jeg var selv til trykhedsscanning 6+ og med glæde og forventning tog vi til scanning. Men gik derfra kede af det og med total forvirring i sindet. Skulle som sagt have været 6+ på daværende tidspunkt, men da hun begynder og scanne kan hun intet se, andet end mine slimhinder er hævede.
Så hun siger inden vi går at enten er der ingen graviditet eller også er jeg ikke så langt endnu

Vi var i totalt chok og ugerne indtil NF var LANGE og hårde!!! Den uvished!!! Men vi kommer afsted og da JM sætter scanneren på maven og der ikke er en skid at se bliver vi først rigtig kede af det!!! Men så siger hun pludselig: smid bukserne! Det her virker ikke... Tænkte mit, men gjorde som hun sagde
Og da vores spunk kom op på skærmen i samme sekund hun scanner mig indvendigt var lykken gjort

Alle de uger med bekymringer blev betydningsløse og glæden og kærligheden voksede sig stor og stærk

Ville blot give dig en solstrålehistorie at sove på

Håber din ender som min
Anmeld